CX en CRM in 1 Day

Het grootste CX & CRM event van Nederland

21 september, 2017 - 08:45 tot 17:15 - Spant! Bussum

Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die de leverancier levert. Het realiseren van de ultieme customer experience is daarbij een belangrijke factor voor succes. Leer van leerzame en inspirerende cases van anderen die customer experience professioneel inzetten. Wat betekent customer experience in de praktijk en wat is daarvoor nodig?

Dag vol met cases, kennis, inspiratie en netwerken

Tijdens Customer Experience en CRM in 1 Day nemen we u graag mee op (klant)reis en gaan we uitgebreid in op de vele onderdelen zoals customer journey mapping, agile CX, business cases, klantstrategie, CRM, managen van CX en CRM programma’s, b2b in cx, persona’s, en klantwaarde. Aan de hand van inspirerende, internationale keynotes, aansprekende cases en praktische workshops zet u de volgende stap met customer experience management met als eindbestemming Customer Excellence.

Voor wie is deze dag bedoeld?

Voor alle klantenmanagers, crm-managers, marketing managers, directies die verantwoordelijk zijn voor klanten, customer contact center managers, customer insight managers en experience managers.

Benieuwd naar het event?

Bekijk de aftermovie van CX & CRM in 1 Day 2016

Bekijk het programma voor een uitgebreide beschrijving van de sprekers en cases

Meld je aan en mis het niet!

Ga naar CX&CRM in 1 Day en meld je aan. Als spreker van dit event mogen wij je een korting aanbieden van €75,- op de toegangsprijs. Gebruik hiervoor code: EMOCRM75.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.