Dynamics Experience 2017 - Digital Immersion

BusinessBase is Platina Sponsor van Dynamics Experience

1 november, 2017 - 09:00 tot 18:00 - Spant! Bussum

Op woensdag 1 november 2017 bezoeken meer dan 700 eindklanten en partners het grootste Europees jaarcongres over Microsoft business software en de laatste strategische en digitale ontwikkelingen. 2017Het in contact treden met andere collega’s uit de markt, partners en Microsoft is voor veel bezoekers één van de belangrijkste redenen voor deelname aan dit event. Het team van DynamicsHUB ging dit jaar aan de slag om een volledig nieuw programma met topsprekers uit verschillende sectoren en industrieën in elkaar te zetten, waarbij het opdoen van kennis, netwerken en match-maken centraal staat.

Digital Immersion

Het thema Digital Immersion geeft de 10e jubileum editie van Dynamics Experience vorm. Naast een inspirerende keynote over de laatste strategische en digitale ontwikkelingen biedt het event meer dan 30 sessies over operationele, tactische en strategische onderwerpen. U kunt presentaties, roundtables en inhoudelijke klantcases verwachten op de assen van upgrades en migraties, Dynamics 365 (NAV, AX en CRM), Data & Analytics, Internet of Things en Digitale Transformatie.

Bekijk de aftermovie van 2016

Voor wie is dit event geschikt?

Mensen die opereren op operationeel en tactisch niveau met informatie- en kennisbehoefte op gericht op de Microsoft business software portfolio. Maar ook directieleden die geinspireerd willen worden door experts en collega’s uit de markt aan de hand van hun ervaringen.

Toegang

De reguliere entreeprijs is € 249,- exclusief BTW en servicekosten. Als relatie van BusinessBase kun je GRATIS deelnemen aan dit evenement (zolang de voorraad strekt).

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.