Dynamics Experience 2018 - The business value of digital transformation

BusinessBase is Platina Sponsor van Dynamics Experience

14 november, 2018 - 09:00 tot 18:00 - Spant! Bussum

DYNAMICS EXPERIENCE

On Wednesday, 14 November, the eleventh edition of Dynamics Experience takes place at Spant! in Bussum, the Netherlands. Dynamics Experience is for more than a decade the leading independent Microsoft Business Applications conference in the Benelux region. This signature event is focused on tactical and strategic executives and professionals who want to get inspired by Microsoft’s most successful customer stories, digital thought leaders, and their peers – executives who are serious about building a future-proof digital business.

The business value of digital transformation

In like manner of last year’s success, Dynamics Experience provides Microsoft Business Application customers with best-in-class thought leadership on how to maximize the business value of their Microsoft business software. This signature community-driven conference features special access to Microsoft leadership and a profound array of interactive roundtables, workshops and leadership sessions led by digital leaders, experts, and real peers. Attendees acquire insightsfrom their peers through real-world scenarios, customer stories, and gain innovative best practices for their everyday challenges, as well as key strategies in achieving business and stakeholder goals.

Voor wie is dit event geschikt?

Mensen die opereren op operationeel en tactisch niveau met informatie- en kennisbehoefte op gericht op de Microsoft business software portfolio. Maar ook directieleden die geinspireerd willen worden door experts en collega’s uit de markt aan de hand van hun ervaringen.

Toegang

De reguliere entreeprijs is € 495,- exclusief BTW en servicekosten. Als relatie van BusinessBase kun je GRATIS deelnemen aan dit evenement (zolang de voorraad strekt).

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.