Dynamics Experience 2019

Future Ready. Now.

21 november, 2019 - 08:30 tot 18:00 - Theater de Meervaart Amsterdam

Veel bedrijven hebben digitale transformatie en Customer Engagement als prioriteiten op de strategische agenda staan, echter blijkt uit onderzoek van Gartner dat slechts 11% ook daadwerkelijk haar doelen bereikt. Wie zijn deze bedrijven en waarom zijn zij wel succesvol in het neerzetten van een digitale organisatie die ‘future-ready’ is?

Keynote

In de keynote leer je de verhalen van de klanten kennen die succesvol zijn getransformeerd naar een ‘future-ready’ organisatie. De eerste keynote spreker is Paul D. McKeithan, Head of Digital Services komt speciaal over uit New York om het bijzondere verhaal van Bühler te vertellen, hoe zij marktleider zijn geworden door digital services in te zetten als onderdeel van de waardeketen van de klant.

Iets dichterbij huis, zal Michel de Koning, Director Sales & Marketing van het Nederlandse ingenieursbureau Royal HaskoningDHV Aquasuite het verhaal delen hoe digitale technologie een intensievere klantrelatie heeft gebracht met een schat aan data, wat heeft geleid tot nieuwe businessmodellen en services waarmee het bedrijf haar concurrentie met voorblijft.

De derde spreker van het Frans/Nederlandse ABÉO Group zal dieper ingaan op welke impact mobility heeft op de totale klantbeleving en hoe dit tevreden klanten cultiveert. Hoe vertalen deze inzichten zich naar een zinvolle strategie die klantervaringen optimaliseert? en ‘future-ready’ organisatie blinkt ook uit in het koesteren en aantrekken van talent.

Als laatste klantverhaal zullen Dave Harwood, Managing Director en Sandeep Bhandal, EVP van Adecco Group hun visie delen over de “War on Talent” en hoe dit aanzienlijke impact kan hebben op de Nederlandse markt.

Meer dan 30 sessies

Naast deze waanzinnig inspirerende en authentieke klantverhalen uit binnen- en buitenland, hebben we in de middag meer dan 30 sessies op gebied van Customer Experience (CX), DataScience, migratie, Talent en educatie (hoger onderwijs), Microsoft Dynamics365, PowerBI, Adobe Experience Cloud en Marketo.

Tijdens de dag krijg je gelegenheid om hier verder over te praten met gelijkgestemden. Daarnaast ontmoet je de voorzitters van onder andere DynamicsHUB, EducationLAB, CXLAB en het kersverse TalentLAB. Allemaal initiatieven voor- en door eindklanten. Handvatten Bezoekers worden tijdens dit evenement geïnspireerd en krijgen daarbij concrete handvatten hoe zij de oplossingen in de praktijk kunnen doorvoeren. Deze dag biedt tevens de mogelijkheid om in gesprek te komen met andere leden in één van de breakout sessies of een-op-een gesprekken.

Gratis deelnemen via BusinessBase? Gebruik onderstaand formulier.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.