Hoe creëer je een optimale Customer Experience loop

Van Customer Data naar Customer Intelligence. Continue werken aan de optimale Customer Experience.

2 oktober, 2019 - 13:00 tot 16:00 - InnStyle (Maarssen)

Hoe overtref je de verwachtingen van de klant gedurende zijn klantreis? En wat is er nodig om loyale fans te creëren die voor jouw merk of product kiezen?

Tijdens deze roundtable zal Arjan Bakker van de mobiele provider Simpel verder ingaan op de reis die de klant maakt in het beslissingstraject van een aankoop. De kern van een geweldige ervaring is content en data. Deze maken het bieden van consistente, persoonlijke, intuïtieve ervaringen mogelijk. Maar met verschillende oplossingen die verschillende delen van hun reis afhandelen, kan het een uitdaging zijn om content en data aan elkaar te verbinden.

Ontdek tijdens de roundtable hoe Simpel innovatieve technologie platforms zoals Adobe Experience Cloud, Microsoft Dynamics 365 en Microsoft Azure heeft gecombineerd om een volledig klantoverzicht te krijgen en zo gemakkelijk een breed scala aan geweldige ervaringen kan aanbieden.

Wat kun je verwachten:

  • Inzicht in de effectiviteit van de CX strategie van Simpel en welke beslissingen zij hebben gemaakt om een optimale customer experience te bieden.
  • De nieuwste trends op het gebied van digitale transformatie en verkoopeffectiviteit.
  • Handvatten om van strategie naar implementatie over te gaan.
  • In gesprek met experts van Adobe en BusinessBase rondom de end-to-end customer journey.

Agenda:

13.00 - 13.30 uur Ontvangst
13.30 - 13.40 uur Welkomstwoord en introductie
13.30 - 14.00 uur Presentatie door Arjan Bakker | Simpel
14.00 - 15.30 uur In gesprek met Simpel, Adobe en BusinessBase
15.30 - 16.00 uur Afsluiting
16.00 - 16.30 uur Borrel

Adres:

InnStyle

55 Herenweg

3602 AN Maarssen

Interesse om deel te nemen? Gebruik onderstaand formulier.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.