Hoe overtref je de verwachtingen van de klant gedurende zijn klantreis? En wat is er nodig om loyale fans te creëren die voor jouw merk of product kiezen?
Tijdens deze roundtable zal Arjan Bakker van de mobiele provider Simpel verder ingaan op de reis die de klant maakt in het beslissingstraject van een aankoop. De kern van een geweldige ervaring is content en data. Deze maken het bieden van consistente, persoonlijke, intuïtieve ervaringen mogelijk. Maar met verschillende oplossingen die verschillende delen van hun reis afhandelen, kan het een uitdaging zijn om content en data aan elkaar te verbinden.
Ontdek tijdens de roundtable hoe Simpel innovatieve technologie platforms zoals Adobe Experience Cloud, Microsoft Dynamics 365 en Microsoft Azure heeft gecombineerd om een volledig klantoverzicht te krijgen en zo gemakkelijk een breed scala aan geweldige ervaringen kan aanbieden.
Wat kun je verwachten:
- Inzicht in de effectiviteit van de CX strategie van Simpel en welke beslissingen zij hebben gemaakt om een optimale customer experience te bieden.
- De nieuwste trends op het gebied van digitale transformatie en verkoopeffectiviteit.
- Handvatten om van strategie naar implementatie over te gaan.
- In gesprek met experts van Adobe en BusinessBase rondom de end-to-end customer journey.
Agenda:
13.00 - 13.30 uur | Ontvangst |
13.30 - 13.40 uur | Welkomstwoord en introductie |
13.30 - 14.00 uur | Presentatie door Arjan Bakker | Simpel |
14.00 - 15.30 uur | In gesprek met Simpel, Adobe en BusinessBase |
15.30 - 16.00 uur | Afsluiting |
16.00 - 16.30 uur | Borrel |
Adres:
InnStyle
55 Herenweg
3602 AN Maarssen
Interesse om deel te nemen? Gebruik onderstaand formulier.