Kracht van het PowerPlatform

3 december, 2020 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

Leer hoe je het PowerPlatform kunt inzetten om je klantrelatie te verbeteren en zelf klantprocessen vorm te geven.

Beschik je over alle mogelijke klantdata en lukt het je maar niet om die eenvoudig in te zetten voor betere klantprocessen en meer klantwaarde? Zwerven er Excel bestanden en access databases door jouw organisatie en kan je ze niet gebruiken?

Met het PowerPlatform kunnen managers en business specialisten nu zelf business-applicaties ontwikkelen en razendsnel inspringen op veranderende behoeftes binnen je organisatie en de markt.

De experts van BusinessBase tonen aan de hand van een fictieve Customer Service klantcase de kracht van het Microsoft PowerPlatform: 

  • Hoe kunnen business managers en andere ‘citizen developers’ met het no-code/low-code PowerPlatform snel en zelfstandig processen ontwerpen?
  • Wat kan het PowerPlatform voor je business betekenen?  Hoe kan het platform jouw unieke processen van je organisatie faciliteren? Hoe kun je iedere klantvraag op je eigen specifieke wijze oplossen.

Maak kennis met de PowerPlatform ‘gereedschapskist’. Zoals Power BI, Apps, Automate en Service Agents, maar ook de krachtige connectoren en de AI-ondersteuning. BusinessBase laat je in dit webinar aan de hand van praktische voorbeelden zien hoe je met behulp van Microsoft PowerPlatform eenvoudig toepassingen worden ontwikkeld om je customer service te verbeteren.

Dit webinar is een eerste kennismaking met de mogelijkheden van het Microsoft PowerPlatform. Het geeft je de handvatten om vervolgens zelf het platform te gaan verkennen. Ben je daarna klaar om een eerste power app te ontwikkelen? Dan helpt BusinessBase je graag verder op weg met een workshop of pilot.

Sprekers:

  • Timo Bax – CTO
  • Frank Zijlstra – Lead Consultant

Doelgroep: tactisch niveau

Deelnemen aan dit event? Schrijf je hieronder in

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie