Real Time Marketing uitgelegd en toegepast

Real Time Marketing uitgelegd en toegepast

29 juni, 2021 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

Natuurlijk wil je jouw klanten zo optimaal mogelijk bedienen met de juiste boodschap of aanbieding op het juiste moment via het juiste kanaal. Zodat je altijd relevant bent, de juiste snaar raakt, ongeacht of je nu een B2B of B2C doelgroep bedient. Real Time Marketing is wat we willen, wat we verwachten, maar lukt het ook echt? In de nieuwe release wave van Microsoft Dynamics zitten behoorlijk wat hoopgevende nieuwe Marketing functionaliteiten. In dit Webinar gaan we dieper in op het fenomeen van Real Time Marketing: Wat is het, waarom wil je het, maar vooral ook: wat doet het en hoe doe je het? Dit wordt uitgelegd aan de hand van een aantal praktische klantcases. Waarin ook duidelijk wordt wat het verschil is tussen de bestaande Journey Builder en de nieuwe Journey Builder in Dynamics Marketing.

Onderwerpen:

  • Uitgelegd:
    • Waarom wil je Real Time Marketing, waarom heb je het nodig?
    • Wat brengt Customer Journey Orchestration?
    • Wat betekent de nieuwe functionaliteit van Dynamics Marketing daarin?
  • Toegepast
    • Uitwerking van use cases aan de hand van bestaande praktische klantvoorbeelden
    • Demo van verschillende journeys en journey elementen
    • Wat is het verschil met nieuwe opzet van de Journeys in vergelijk met de huidige opzet in Dynamics Marketing?  

Dit webinar is voor iedere organisatie die Dynamics Marketing gebruikt of het overweegt om te gebruiken, maar ook voor marketeers die eens in onze keuken willen kijken om te zien hoe BusinessBase met marketing vraagstukken om gaat. We kijken uit naar je komst!

Sprekers:

  • Renee van der Walt, Marketing Automation Consultant
  • Jeanine Onderwater, Business Consultant

Deelnemen aan dit event? Schrijf je hieronder in

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie