Release Wave 1

21 oktober, 2021 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

Maak kennis met Release Wave 1

Maak in dit webinar kennis met de highlights van Release Wave 1

In de afgelopen jaren heeft de digitale transformatie er voor gezorgd dat de interactie tussen organisaties en klanten sterk veranderd is. Het aantal digitale interacties is al sterk toegenomen. In het afgelopen jaar is dat nog verder versterkt: door het vele thuiswerken en de noodzaak tot online en digitale interacties, is het nog belangrijker dat je als organisatie gehoord en gezien wordt. Kortom: het creëren van customer engagement is als doel nog belangrijker geworden!

Met Release Wave 1 introduceert Microsoft een uitgebreide set updates en nieuwe functies. Onze BusinessBase experts gidsen je door een aantal nieuwe ontwikkelingen. Wat kun je met de nieuwe release in jouw omgeving? Hoe zet je dit in om meer klantwaarde te realiseren. Waaronder

  • Productiviteit: gebruikers moeten hun taken/werk zo goed en makkelijk mogelijk kunnen doen, zodat ze zich volledig kunnen richten op de klant.
  • Data: inzicht om als organisatie en medewerker te focussen op het verhogen van klant engagement
  • Persoonlijke relatie: het versterken van klant engagement door data in te zetten om de klant de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal te sturen

Na dit webinar weet je hoe de nieuwe mogelijkheden van deze release jou organisatie kunnen helpen met het vergroten van de engagement. Je komt terug met inspiratie om direct met Wave 1 aan de slag te gaan.

Sprekers

  • Timo Bax – CTO
  • Frank Zijlstra – Lead Consultant

Inschrijving is nog niet geopend. Dit zal op een later moment gebeuren.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie