Van Customer Data & Intelligence naar Customer Experience

Microsoft & Adobe Roundtable

29 maart, 2019 - 13:00 tot 16:00 - Microsoft Nederland

Goed verbonden tools die zorgdragen voor naadloze klantervaringen 
De kern van elke geweldige ervaring zijn inhoud en gegevens, die de consistente, persoonlijke, intuïtieve ervaringen mogelijk maken die consumenten gewend zijn. Maar met verschillende oplossingen die verschillende delen van hun reis afhandelen, kan het een uitdaging zijn om inhoud en gegevens aan elkaar te verbinden.

Ontdek hoe innovatieve klanten technologieplatforms zoals Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure en de Adobe Experience Cloud combineren zodat je een volledig overzicht van jouw klant kunt krijgen en hun gemakkelijk een breed scala aan geweldige ervaringen kunt bieden, ongeacht of ze reageren op jouw marketingcampagnes of jouw salesteam. Mensen kopen namelijk geen producten maar ervaringen. Hoe overtref je de verwachtingen van de klant gedurende zijn klantenreis, en wat is er nodig om loyale fans te verdienen die voor jouw merk of product pleiten?

Wat kun je verwachten:

  • We delen de nieuwste trends op het gebied van digitale transformatie en verkoopeffectiviteit
  • Meer informatie over de samenwerking tussen Microsoft en Adobe en de concurrentievoordelen die dit voor klanten kan betekenen.
  • Een live demonstratie van de gezamenlijke technologische oplossingen van Microsoft en Adobe

Agenda:

13.00 – 13.30 uur Ontvangst
13.30 – 13.40 uur Introductie Microsoft
13.40 – 13.55 uur Trends & customer journey | Simpel
13.55 – 14.10 uur Discussie
14.10 – 14.25 uur Samenwerking Adobe & Microsoft
14.25 – 14.40 uur Discussie
14.40 – 15.00 uur Live demonstratie Adobe & Microsoft
15.00 – 15.15 uur Discussie
15.15 – 15.30 uur Input Avanade
15.30 – 16.00 uur Afsluiting en Borrel

Sprekers:

Microsoft - Isabelle Smeekes (Solutions Professional)

Adobe - Tommy Lebbens 

Simpel - Arjan Bakker (Senior Product Manager)

Avanade - Jonathan Vardy (Director Digital Customer Engagement )

BusinessBase - Emo Prins (CEO)

Interesse om deel te nemen?

 

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.