Voor Marketing Automation zijn genoegzaam de voordelen bekend. Klanten kunnen relevante boodschappen gepersonaliseerd op digitale wijze bij de klanten krijgen. Tegenwoordig een basisvoorwaarde in het klantencontact. Microsoft Dynamics 365 Marketing is één van de marktleiders als het gaat om oplossingen voor Marketing Automation. Onbekender is welke succesfactoren ervoor zorgen dat de oplossing ook goed werkt in een organisatie.
BusinessBase geeft als Marketing Automation specialist een presentatie op welke wijze je Dynamics 365 Marketing in jouw organisatie succesvol laat zijn. Zo behandelen we welke uitgangspunten relevant zijn, welke aanpak je kan hanteren zowel voor kleinschalig als voor grootschalig gebruik en welke technische randvoorwaarden nodig zijn. Met andere woorden, wat komt er allemaal bij kijken en wat maakt het een succes.
Met name de aanpak en opbouw van campagnes staan centraal in de presentatie. We zien veel organisatie worstelen met de interne organisatie. Ook kijken we op welke wijze en wanneer integratie met het CRM systeem of met het CMS systeem relevant gaat worden en hoe dat tot voordelen leidt.
Voor de wat meer technische ontwikkelingen van het product zelf verwijzen we naar ons webinar ‘Wat is nieuw in de mei release van Dynamics365 en het Microsoft Power Platform’ op 16 april 2020.
Sprekers:
Vincent Groenheijde – D365 Marketing (Marketing Automation) specialist
Jeanine Bagga-Onderwater – Business Consultant.
Datum: 14 april van 11:00 tot 12:00
Deelnemen aan de webinar? Schrijf je hieronder in.