Marketing Automation in de praktijk: Businesscase en Framework

9 juni, 2020 - 11:00 tot 12:00 - Online webinar

Bij de meeste organisaties zijn de voordelen van Marketing Automation ondertussen wel bekend: Klanten relevante gepersonaliseerde boodschappen sturen op het juiste moment via het juiste kanaal. Tegenwoordig een basisvoorwaarde in het klantencontact. Maar welke succesfactoren zorgen er nu echt voor dat de oplossing ook goed werkt voor jouw organisatie?
 
Beeckestijn Business SchoolBusinessBase gaat in gesprek met Hans Molenaar van Beeckestijn over de succesfactoren van Marketing Automation. In dit webinar geven we je antwoord op de vragen: Hoe maak je een goede businesscase en toon je de toegevoegde waarde van Marketing Automation aan voor jouw organisatie? Daarnaast nemen we je mee in welke stappen je kunt zetten om tot een succesvolle Marketing Automation strategie te komen middels het BusinessBase Marketing Automation Framework.

Sprekers:
- Hans Molenaar - Beeckestijn Business School 
- Jeanine Onderwater – Business Consultant.

Agenda:
- 11.00 – 11.30 Wat zijn de opbrengsten van Marketing Automation en hoe bouw je een business case
- 11.30 – 12.00 Hoe je met Marketing automation framework tot succesvolle implementatie komt

Tijdens dit webinar gaan we graag in wat er binnen jullie organisaties speelt op het gebied van Marketing Automation: waar lopen jullie tegen aan in strategie, in samenwerking, in uitvoering en met klanten? Stel je vraag in het opmerkingenveld op het aanmeldformulier en wij nemen jouw vraag mee in ons webinar.

Datum: 9 juni van 11:00 tot 12:00 

Deelnemen aan de webinar? Schrijf je hieronder in.

Na de link met de download krijg je een bevestigingsmail en in de toekomst andere uitnodigingen. Uitschrijven is te allen tijde mogelijk.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.