Bekijk hier de video en download de presentatie
Bij de meeste organisaties zijn de voordelen van Marketing Automation ondertussen wel bekend: Klanten relevante gepersonaliseerde boodschappen sturen op het juiste moment via het juiste kanaal. Tegenwoordig een basisvoorwaarde in het klantencontact. Maar welke succesfactoren zorgen er nu echt voor dat de oplossing ook goed werkt voor jouw organisatie?
BusinessBase gaat in gesprek met Hans Molenaar van Beeckestijn over de succesfactoren van Marketing Automation. In dit webinar geven we je antwoord op de vragen: Hoe maak je een goede businesscase en toon je de toegevoegde waarde van Marketing Automation aan voor jouw organisatie? Daarnaast nemen we je mee in welke stappen je kunt zetten om tot een succesvolle Marketing Automation strategie te komen middels het BusinessBase Marketing Automation Framework.
Sprekers:
- Hans Molenaar - Beeckestijn Business School
- Jeanine Onderwater – Business Consultant.
Agenda:
- 11.00 – 11.30 Wat zijn de opbrengsten van Marketing Automation en hoe bouw je een business case
- 11.30 – 12.00 Hoe je met Marketing automation framework tot succesvolle implementatie komt
Tijdens dit webinar gaan we graag in wat er binnen jullie organisaties speelt op het gebied van Marketing Automation: waar lopen jullie tegen aan in strategie, in samenwerking, in uitvoering en met klanten? Stel je vraag in het opmerkingenveld op het aanmeldformulier en wij nemen jouw vraag mee in ons webinar.
Datum: 9 juni van 11:00 tot 12:00
Deelnemen aan de webinar? Schrijf je hieronder in.