Webinar: Wat is nieuw in de mei (officieel april) release van Dynamics D365 en het Microsoft Power platform?

16 april, 2020 - 15:00 tot 16:00 - Online webinar

Microsoft komt in mei (officieel april) met een nieuwe halfjaarlijkse release van Microsoft Dynamics365 en het Microsoft Power Platform. Zo’n halfjaarlijkse release brengt een hoop nieuwe functionaliteiten met zich mee. Voor veel klanten heeft dit ook consequenties voor hun huidige omgeving. Microsoft verzorgt zelf een aantal sessies over de nieuwe mogelijkheden van het platform.

BusinessBase gaat in aanvulling op de sessies van Microsoft onderdelen behandelen die eventueel consequenties kunnen hebben voor de huidige situatie bij klanten. Ook geeft BusinessBase aan op welke wijze de nieuwe functionaliteit kan worden opgenomen in de bestaande oplossingen. Zo komen de volgende onderwerpen aan bod:

Achtergrond

  • Power platform – digital feedback loop – data

Power Platform

  • PowerApps
    • Diverse usability improvements voor zowel Canvas als model-driven apps
    • Kwaliteitstools voor testen en monitoren icm andere tools
  • Power Automate
    • Gebruik van AI Builder (icm AI Builder)
    • UI Flows
    • Automations vanuit Power BI
    • Business Process Flows in Office 365
  • Power Virtual Agents
  • Platform
    • Export to Data Lake

Dynamics 365

  • Sales Forecasting
  • Omnichannel service
  • Marketing: gebruiksgemak

Whats next & BusinessBase

  • UCI
  • Team Members – webinar
  • Andere webinars

Spreker: Timo Bax, CTO BusinessBase 

Datum: 16 april 15:00 - 16:00 uur

Deelnemen aan de webinar? Schrijf je hieronder in.

Na de link met de download krijg je een bevestigingsmail en in de toekomst andere uitnodigingen. Uitschrijven is te allen tijde mogelijk.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie