Thema

Een klantgerichte houding, gedragen door je hele bedrijf

#crm-solutions


Het succes van elk bedrijf staat of valt bij het vermogen om klanten te vinden, te binden en te behouden. Dat vraagt om een klantgerichte houding die door het hele bedrijf gedragen wordt. BusinessBase Customer Engagement Management helpt bedrijven klanten te vinden, te binden en te behouden. We optimaliseren en vereenvoudigen sales en marketingprocessen en bieden de juiste tooling om klantrelaties op te bouwen en verder te ontwikkelen. Dat begint met strategievorming en implementatie, maar we zorgen daarna volcontinue voor updates, innovatie en beheer. Zodat jouw organisatie niet alleen aan de top komt, maar daar ook blijft.

Centraal in deze Engagement Management aanpak staat onze Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement expertise. Dynamics 365 is de leidende customer engagement suite voor een effectiever salesproces, slimmere marketing, betere (self)service, project service en klantinzichten. Als Microsoft Gold partner zijn we volledig gespecialiseerd in deze suite die naadloos samenwerkt met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype.

Analyse

Processen, structuren en doelstellingen analyseren om een passend Customer Engagement Management-plan te ontwikkelen.

Implementatie

Stap voor stap Customer Engagement Management implementeren en applicaties integreren met de agile Scrum-methode.

Beheer

24/7 wereldwijde ondersteuning om de werking van jouw Microsoft Dynamics 365 CRM te garanderen.

Training

Customer Engagement Managementtrainingen gericht op de context waarbinnen gebruikers, beheerders en developers werken.

Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 CRM is de totale customer engagement suite voor een effectiever salesproces, slimmere marketing, betere (self)service, project service en Customer Insights.

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype. Alle functionaliteit is gericht op het verbeteren van de customer experience, door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Insights en op het juiste moment de juiste informatie te kunnen delen met Marketing Automation. Met als doel klanten proactief te kunnen verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view.

Let’s
connect!


Bel . Telefoon .