Add-ons

Multifunctionele add-ons voor MS Dynamics CRM

Multifunctionele add-ons voor MS Dynamics CRM

Met de Dynamics 365 CRM add-ons kun je het CRM uitbreiden met extra functionaliteit. BusinessBase heeft add-ons voor het stroomlijnen van verschillende processen:

Adobe Campaign
Factsheet

Adobe Campaign

Met de geïntegreerde marketingmogelijkheden van Adobe Campaign kun je je cross-channel-campagnes organiseren, personaliseren en diversifiëren. In het concurrerende landschap van vandaag moeten bedrijven en merken zinvolle en relevante cross-channel ervaringen leveren tijdens de klantreis. Adobe is de voorkeurspartner van Microsoft om marketingservices te koppelen aan Dynamics 365 Customer Engagement.

add-on
Scribe Online
Factsheet

Scribe Online

Een CRM systeem is veel meer dan een op zichzelf staande verkoop- of marketingtool. CRM is voor veel organisaties het kloppend hart van alle communicatie met en rondom een klant. Door gegevens van klanten te verzamelen uit alle onderdelen van het bedrijf ontstaat er een helder 360-graden klantbeeld. Met als doel de klant meer op maat te bedienen, het bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.

Voor data integratie- en migratiedoeleinden maakt BusinessBase gebruik van Scribe Online. Scribe is met 14.000 klanten wereldwijd de marktleider in Microsoft Dynamics data integratie en helpt bedrijven hun investeringen in CRM en ERP te maximaliseren. Scribe automatiseert veelvoorkomende bedrijfsprocessen door Microsoft Dynamics CRM te integreren met andere ERP en Marketing applicaties.

De kenmerken van Scribe Online:

  • Synchroniseer financiële gegevens zoals facturen en lopende orders.
  • Automatiseer arbeidsintensieve processen zoals het verwerken van verkooporders en offerte accordering.
  • Voorkomt het handmatig toevoegen van marketing- en social data in Microsoft Dynamics CRM.
  • Geeft iedereen een totaal klantbeeld op één plek: Microsoft Dynamics CRM.

Bekijk de video: https://youtu.be/__yMVT_icxE

add-on
Click Dimensions
Factsheet

Click Dimensions

ClickDimensions: definieer en genereer nieuwe leads

ClickDimensions voor Microsoft Dynamics 365 CRM is een volledig geïntegreerde e-mail en marketing automation tool. Met ClickDimensions is het maken, versturen en verwerken van bulk e-mail (HTML) vanuit Dynamics 365 CRM erg eenvoudig. De add-on geeft je realtime inzicht in de activiteiten die jouw CRM contactpersonen op jouw website, in e-mailcorrespondentie en op sociale netwerken ontplooien. Door de waarde per pagina te bepalen en scores toe te kennen aan bezoekers, weet jouw sales team precies welke leads ze moeten opvolgen.

Gratis eBook: Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRM

Nurture marketing, Lead nurturing, Drip marketing – je kent deze buzzwoorden vast wel. Maar wat zijn nurture programma’s nou precies en wat is de toegevoegde waarde voor sales en marketing? Met het eBook Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRMleer je wat de effecten zijn van nurture marketing op lead conversie, close ratio’s en klantentrouw door gebruik te maken van marketing automation en Microsoft Dynamics CRM.

Download het gratis eBook vandaag en lees de succesvolle voorbeelden van nurture programma’s.

add-on
XperiDo
Factsheet

XperiDo

Met XperiDo voor Microsoft Dynamics CRM creëer en beheer je (automatisch) documenten in elk regulier format. De content (blokken) in de documenten kan gecreëerd worden op basis van variabelen in CRM en opgeslagen, geprint of gedeeld worden met CRM contacten. XperiDO is veel krachtiger dan standaard CRM MailMerge mogelijkheden en veel minder complex dan SSRS.

add-on
Maurits Hekman
"Ik vertel je graag meer over onze add-ons"
Neem contact op met Maurits.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.