Problemen met CRM?

BusinessBase lost elk probleem met CRM op.

BusinessBase lost elk probleem met CRM op. Altijd.

Businessbase weet als geen ander dat Microsoft Dynamics CRM niet een kwestie is van een pakketje software naar binnen schuiven. Toch komt het regelmatig voor dat organisaties bij ons aankloppen met problemen op het gebied van performance, techniek of resultaten. Het is dan goed om te weten dat we altijd een oplossing hebben.

Veel voorkomende problemen

Veel voorkomende problemen

businessbase helpt organisaties die problemen ervaren met hun CRM-systeem. Meestal omdat het systeem qua performance niet voldoet aan de eisen, soms omdat de CRM partner er niet in slaagt om het CRM-systeem technisch goed werkend te krijgen. Denk bijvoorbeeld aan de volgende problemen:

  • Slechte performance en resultaten
  • Updates en upgrades die mislukken
  • Beheer loopt niet
  • Koppeling tussen het CRM-systeem en andere applicaties is niet in orde
  • Customer journey is niet of onvoldoende uitgewerkt in de applicatie
  • Marketing is niet op de hoogte van wat het CRM allemaal kan
  • Geen integratie met de webapplicaties
  • Niet gebruiksvriendelijk dankzij te veel schermen

Op basis van de second opinion CRM-scan brengen wij deze problemen in kaart en presenteren wij een gefaseerde aanpak om het CRM optimaal te laten draaien. Meer weten?

gloeilamp
Doordenkers in CRM-oplossingen

Doordenkers in CRM-oplossingen

De CRM-specialisten van businessbase bijten zich graag vast in de meest uiteenlopende uitdagingen op het gebied van CRM. Levert het CRM-systeem niet gewenste resultaten? Lukt een upgrade of update niet? Of doe je die liever niet zelf? Is er geen of onvoldoende koppeling tussen applicaties? Of kom je er niet uit op het gebied van beheer? Businessbase denkt door en lost het op. Altijd.

people
Gratis second opinion CRM-scan

Gratis second opinion CRM-scan

Je lost een probleem niet op door er op dezelfde manier naar te blijven kijken. Daarom brengen we eerst in kaart wat je precies met het CRM-systeem wilt. Wat zijn je wensen en eisen? Waar loopt het proces op vast? Met een gratis second opinion CRM-scan brengen we de uitdagingen in beeld en presenteren wij een gefaseerde aanpak om het CRM optimaal te laten draaien.

Doos met lijnen
Emo Prins
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Emo.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.