CRM-support

optimale werking gegarandeerd

Microsoft Dynamics CRM kan op de 3 manieren worden uitgeleverd: op locatie bij jouw organisatie of IT partner, via Microsoft Online of via onze partner, gehost in een private cloud. In alle gevallen kunnen wij zorgen voor de juiste crm support en upgrading zodat alles goed getest kan blijven draaien.

Om de kans op problemen te verkleinen kan BusinessBase de medewerkers binnen jouw organisatie middels trainingen en periodieke ondersteuning helpen in het juiste gebruik van de CRM-oplossing. Mocht er onverhoopt toch support nodig zijn, dan is het goed om te weten dat BusinessBase diverse support levels biedt. Van service op afroep tot 24/7 wereldwijde ondersteuning.

Ivo Jonckers
"Ik wil je graag meer vertellen over CRM-support."
Neem contact op met Ivo.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.