Aanpak

Maak kennis met de BusinessBase aanpak.

Maak kennis met de BusinessBase aanpak. Géén detachering maar een uitgekiend ontwikkel- en deliveryproces dat we samen met onze klanten nauwgezet en transparant doorlopen.

Scrum

Zuivere agile aanpak voor een effectieve samenwerking

Nieuwe functionaliteit voor klantomgevingen moet goed, snel en betrouwbaar worden ontwikkeld. Onze Scrum aanpak is daarin cruciaal. Noem ons Scrum puristen en we zijn trots, want we geloven dat door onze aanpak zuiver te volgen we onze specialisten en jouw mensen optimaal kunnen laten samenwerken met duidelijke resultaten. Met een uitgekiende set van tools zijn we in staat om nieuwe wensen zo snel mogelijk te vertalen in oplossingen. Zoals partnertools als Visual Studio Team Services, maar ook onze eigen Toolbox voor Microsoft Dynamics CRM. De online samenwerking tussen ontwikkelaars, consultants en business owners ondersteunen we met tools als Jira en Confluence.

DevOps

Korte time-to-market dankzij agile ontwikkeling en geautomatiseerde test en roll-out

Bij BusinessBase is Scrum het uitgangspunt. Maar om klantoplossingen niet alleen snel te ontwikkelen, maar ook vaak en effectief te testen en uit te rollen, moet de hele keten van development tot de operationele roll-out gestroomlijnd zijn. Met zoveel mogelijk ondersteuning door geautomatiseerde tools. Zodat iedere update snel en automatisch kan worden getest en in gebruik worden genomen. En we dus zo vaak updates kunnen doorvoeren als de klantomgeving nodig heeft. Op die DevOps mindset zijn we trots, net als op de uitgebreide set aan ondersteunende tools die als een gestroomlijnde machine worden ingezet.

OTAP straat

Veilig ontwikkelen en updaten met onze Continuous Delivery Tooling

BusinessBase werkt als een van de weinige CRM partijen altijd met een complete OTAP-straat voor de Ontwikkeling, Test, Acceptatie en Productie. We hebben daar tooling en processen zodanig gecombineerd dat het uitrollen en doorrollen van wijzigingen en updates eenvoudig is en gecontroleerd wordt. Dit waarborgt een correct werkende omgeving waarin we eenvoudig kunnen meegaan met nieuwere versies van Microsoft Dynamics zodat bij updates ook klant-specifieke aanpassingen in CRM blijven functioneren. Om het solution managementproces te vereenvoudigen wordt er gebruik gemaakt van ontwikkeling en versiebeheer technieken op basis van Visual Studio Team Services.

Onze Adoptie aanpak

Hoe transformeer je key users in ambassadeurs?

Bij BusinessBase geloven we dat adoptie van onze oplossingen cruciaal is. Onze aanpak maken we dan ook glashelder voor alle betrokkenen. De organisatie wordt betrokken bij de implementatie en iedere twee weken wordt een werkend onderdeel van de oplossing opgeleverd. In nauw overleg en samen met key users testen we functioneel en verzorgen we trainingen en demo’s. Door regelmatig live te gaan met kleinere deeloplossingen zijn de verschillen voor key users behapbaar én raken ze gewend aan updates. De druk van grote releases en veel training valt dan weg en de acceptatie ervan ligt vele malen hoger.

Peter Bottenheft
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Peter.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.