Engagement Management Analyse

een goed begin

Een goed begin is het halve werk. Dat geldt zeker voor de invoering van een nieuw, of vervanging van een bestaand, Engagement Management systeem. Afhankelijk van de huidige situatie, de organisatiestructuur en de organisatiedoelstellingen bekijken de analisten van BusinessBase verschillende scenario’s. Vervolgens wordt er samen met de klant een passend plan ontwikkeld met een heldere afbakening van functionaliteiten en randvoorwaarden. In het plan wordt ook de datamigratie naar Microsoft Engagement Management meegenomen.

BusinessBase Analyse-mogelijkheden:

Engagement Management Groeiplan

Op basis van gesprekken met het management brengt BusinessBase de wensen en eisen in kaart die de organisatie heeft op het gebied van Engagement Management. Deze Engagement Management analyse vormt de basis voor een tweejarig groeiplan, waarbinnen verschillende fases binnen de Engagement Management doelstellingen worden vertaald naar een oplossing. Samen met de klant ontwerpen we een applicatie-architectuur, zodat voor iedereen de roadmap op hoofdlijnen helder is.

Fit/Scope plan

Op basis van gesprekken en scans op technisch, functioneel en organisatorisch niveau kunnen we uitzoeken hoe het Engagement Management op dit moment gebruikt wordt en wat er nodig is om naar een nieuwe situatie te gaan. Kiezen we voor een nieuwe Engagement Management implementatie? Of kunnen we toe met een update? Onze bevindingen presenteren we in een glasheldere Engagement Management analyse met alle opties.

Conversieplan

Het conversieplan is gebaseerd op een goed uitontwikkelde conversiemethodiek, waarbij we snel en veilig data vanuit verschillende systemen kunnen overzetten. Onze methode zorgt ervoor dat we goed kunnen inschatten hoeveel tijd en geld het overzetten van de data gaat kosten. Zo zijn alle keuzes vooraf bekend en weet iedereen waar we aan beginnen.

Roger Comley
"Ik vertel je graag meer over analyse"
Neem contact op met Roger.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.