Dynamics Experience 2016

Dialoog tussen Microsoft, eindgebruikers en partners

9 november, 2016 - 09:00 tot 18:00 - Spant! Bussum

Op woensdag 9 november 2016 organiseert DynamicsHUB, de grootste Europese Dynamics community, Dynamics Experience 2016.

Dynamics Experience is de jaarlijks terugkerende conferentie voor Microsoft Dynamics ERP en CRM eindgebruikers, welke dit jaar gehouden zal worden bij ’t SPANT in Bussum. Het doel van de Dynamics Experience is om kennis en ervaringen uit te wisselen en om de dialoog tussen Microsoft, eindgebruikers en partners te stimuleren.

Wat kunt u verwachten?

Het thema van dit jaar is Digital Engagement, een samensmelting van de bekende termen Digital Transformation en Customer Engagement. In een tijd waar digitale startups traditionele organisaties inhalen is het belangrijk te weten wat de succesfactoren zijn van dit disruptieve businessmodel. Digitale transformatie is niet zomaar een trend, maar een belangrijke aanjager voor groei.

Op deze Dynamics Experience komen voor het eerst verschillende Microsoft executives over uit de VS om actief en constructief met klanten en partners te praten over de visie en de roadmap van Microsoft. Tijdens Dynamics Experience worden ruim 20 sessies gehouden waar strategische, tactische of operationele aanpak van diverse onderwerpen worden behandeld vanuit het perspectief van digitale transformatie. Kenmerkend is dat de sessies niet alleen gaan over de toekomst, maar juist hoe om te gaan met de huidige situatie waar bedrijven in zitten.

nieuw-in-microsoft-dynamics-crm-2016

 

CRM als Business Hub

Op het grootste CX en CRM event van Nederland zal Emo Prins, CEO van BusinessBase in 2 klantcases demonsteren hoe u uw CRM kunt inrichten op de toekomst.
In de 1ste case van een B2B organisatie met een paar duizend klanten wordt Dynamics CRM gebruikt als een ERP systeem. Deze klant heeft het hele organisatie proces in CRM ingericht.
In de 2de case van een B2C organisatie met enkele honderdduizend klanten vervult Dynamics CRM een functie van een ‘businesshub’ door gebruik te maken van data van 7 verschillende systemen, met als resultaat een veelvoud aan snelheid. Hoe zit het dan met beheer en updates, wordt dat niet te moeilijk en hoe organiseert u de organisatie, met andere woorden hoe komen we zover. Verder in de sessie zal Emo ook uitleggen waarom SCRUM de methode is om uw CRM te beheersen en te updaten.

Kortom, dit evenement mag je niet missen! De kaartverkoop gaat hard, dus wij adviseren je jezelf tijdig te registreren wanneer je er bij wilt zijn.

Terugblik op Dynamics Experience 2016

Terugblik-op-Dynamics-Experience-2016

Terugblik-op-Dynamics-Experience-2016

nieuw-in-microsoft-dynamics-crm-2016

Gratis aanmelden

Registreer nu voor gratis deelname via onderstaande link of gebruik de code PDEX16BU bij het aanmelden.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.