Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM

Kennismakings evenement

19 januari, 2017 - 13:00 tot 17:00 - Microsoft Schiphol

Waarom u dit niet mag missen

Marketing automation is een enorme trend, echter om dit goed te organiseren in een organisatie is vaak voor velen een onbekende. We geven op dit event inzicht hoe je dit kan inrichten en organiseren om tot een succesvolle case te komen. Het sturen van grote hoeveelheiden bulk e-mail behoort al lang tot het verleden. Marketing Automation is tegenwoordig het middel om de commerciele afdelingen te voorzien van de juiste informatie op het juiste moment wat weer resulteert in de juiste handeling richting de klant.

Prijs: gratis/customer-engagement/management

Agenda:   

1300-1330           Broodjes en ontvangst

1330-1410           Microsoft

Niels Roos, Technology Solutions Professional van Microsoft geeft aan welke positie Marketing automation in de roadmap van Microsoft inneemt en voor weke doelgroepen welke producten van toepassing zijn. Tevens geeft Rob een globaal inzicht in de roadmap van Marketing en Marketing Automation die Microsoft voor ogen heeft.

1410-1500           Beeckestijn

Egbert Jan van Bel, schrijver managementboeken en kerndocent bij Beeckestijn geeft naar aanleiding van zijn recente onderzoek een concrete update over de marketing en sales kansen in digital marketing specifieker marketing automation en CRM.

1500-1520           Pauze

1520-1600           Simpel

Youri Treur, ‎Director E-commerce & Customer Service, van 200.000 naar meer dan 400.000 klanten binnen 3 jaar. Hoe doe je dat met Marketing Automation en hoe werkt het dan allemaal met elkaar.

1600-1630         Glaasje fris en voor de file thuis

 

Schrijf je hieronder gratis in

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.