Customer Intelligence

Gebruik de slimste tools om jouw markt te analyseren

Customer Intelligence

Wie zijn klanten kent heeft de business. Daarom biedt BusinessBase je de slimste tools om de markt in al haar facetten te analyseren. Met Customer Intelligence van BusinessBase weet je bijvoorbeeld wie je klanten zijn, welke media ze gebruiken, welke interesses ze hebben en in welke fase van hun keuzeproces ze zich bevinden. Op basis van de Customer Intelligence rapportages weet je exact welke keuzes en triggers je hebt om prospects om je vinger te winden en op welke trends je in kunt spelen binnen jouw markt(en). Customer Intelligence data wordt binnen je Engagement Management Systeem gebruikt als bron voor waardevolle klantcontacten en geautomatiseerde marketingcampagnes.

Microsoft Azure Services | Cortana Intelligence Suite

Machine learning is een spannende ontwikkeling die voor een nieuwe revolutie binnen CRM en Customer Engagement zorgt. Met Microsoft Azure Services en Cortana Intelligence Suite bouw je een intelligente, aangepaste oplossing voor advanced analytics voor je bedrijf en zet je data om in intelligente acties.

Microsoft biedt met Cortana Intelligence Suite een package van data storage, informatie management, machine learning en business intelligence software in één. Met Cortana Intelligence Suite kunnen we scenario’s maken voor o.a. real-time aanbevelingen, klantverloop forecasting, fraude opsporing, preventief onderhoud en nog veel meer.

Maak het verschil met Customer Engagement van BusinessBase

Premium partner

Maurits Hekman
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Maurits.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.