Customer Intelligence & Customer Engagement

Gebruik de slimste tools om jouw markt te analyseren

Customer Intelligence

Wie zijn klanten kent heeft de business. Data Analytics & Integration helpt klant- en marktdata effectief te ontsluiten, te verwerken en analyseren. Want aan klant- en marktgegevens heb je pas iets als je er actief mee aan de slag gaat. Wie zijn je klanten, welke media gebruiken ze, welke interesses hebben ze en in welke fase van het keuzeproces bevinden ze zich? Vragen waar BusinessBase Data Analytics & Integration het antwoord op geeft. Met jouw klantgegevens en marktdata zoek je waardevolle klanten, optimaliseer je bestaande contacten en bouw je geautomatiseerde marketingcampagnes. 

Voor onze Data Analytics & Integration diensten maken we gebruik van Microsoft Azure Services en de Cortana Intelligence Suite. We combineren machine learning technieken en business intelligence functionaliteit voor advanced analytics binnen organisaties. Van real-time aanbevelingen tot het voorspellen van klantverloop en van fraude opsporing tot preventief onderhoud.

 

Microsoft Azure Services | Cortana Intelligence Suite

Machine learning is een spannende ontwikkeling die voor een nieuwe revolutie binnen CRM en Customer Engagement zorgt. Met Microsoft Azure Services en Cortana Intelligence Suite bouw je een intelligente, aangepaste oplossing voor advanced analytics voor je bedrijf en zet je data om in intelligente acties.

Microsoft biedt met Cortana Intelligence Suite een package van data storage, informatie management, machine learning en business intelligence software in één. Met Cortana Intelligence Suite kunnen we scenario’s maken voor o.a. real-time aanbevelingen, klantverloop forecasting, fraude opsporing, preventief onderhoud en nog veel meer.

Maak het verschil met Customer Engagement van BusinessBase

Premium partner

Hans Meurs
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Hans.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.