Customer Engagement Management

Een klantgerichte houding, gedragen door je hele bedrijf

Customer Engagement Management


Het succes van elk bedrijf staat of valt bij het vermogen om klanten te vinden, te binden en te behouden. Dat vraagt om een klantgerichte houding die door het hele bedrijf gedragen wordt. Met de implementatie van Engagement Management kun je de mensen en processen binnen je bedrijf perfect rond de klantrelatie organiseren. Zo wordt het mogelijk om met sterk versimpelde processen en minder mensen waardevolle relaties op te bouwen met jouw klanten. Engagement Management van BusinessBase is gebaseerd op een [stevige strategie](/customer-engagement/strategy) en wordt ingevuld met slimme technologie. Het biedt de perfecte basis voor betere service, effectievere sales, optimale processen en slimmere marketing.

Analyse

Processen, structuren en doelstellingen analyseren om een passend Customer Engagement Management-plan te ontwikkelen. Meer over Customer Engagement Analyse

Implementatie

Stap voor stap Customer Engagement Management implementeren en applicaties integreren met de agile scrum-methode. Meer over Customer Engagement Management implementatie

Beheer

24/7 wereldwijde ondersteuning om de werking van jouw Microsoft Dynamics 365 CRM te garanderen. Meer over Customer Engagement Management beheer

Training

Customer Engagement Managementtrainingen gericht op de context waarbinnen gebruikers, beheerders en developers werken. Meer over Customer Engagement Management training

Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 CRM is de totale customer engagement suite voor een effectiever salesproces, slimmere marketing, betere (self)service, project service en Customer Insights.

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype. Alle functionaliteit is gericht op het verbeteren van de customer experience, door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Insights en op het juiste moment de juiste informatie te kunnen delen met Marketing Automation. Met als doel klanten proactief te kunnen verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view.

 

Oplossingen

Maak het verschil met Customer Engagement van BusinessBase

Premium partner

Hoe we dat doen

Maurits Hekman
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Maurits.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.