Customer Engagement Management

Een klantgerichte houding, gedragen door je hele bedrijf

Customer Engagement Management


Het succes van elk bedrijf staat of valt bij het vermogen om klanten te vinden, te binden en te behouden. Dat vraagt om een klantgerichte houding die door het hele bedrijf gedragen wordt. BusinessBase Customer Engagement Management helpt bedrijven klanten te vinden, te binden en te behouden. We optimaliseren en vereenvoudigen sales en marketingprocessen en bieden de juiste tooling om klantrelaties op te bouwen en verder te ontwikkelen. Dat begint met strategievorming en implementatie, maar we zorgen daarna volcontinue voor updates, innovatie en beheer. Zodat jouw organisatie niet alleen aan de top komt, maar daar ook blijft.

Centraal in deze Engagement Management aanpak staat onze Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement expertise. Dynamics 365 is de leidende customer engagement suite voor een effectiever salesproces, slimmere marketing, betere (self)service, project service en klantinzichten. Als Microsoft Gold partner zijn we volledig gespecialiseerd in deze suite die naadloos samenwerkt met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype. 
 

Analyse

Processen, structuren en doelstellingen analyseren om een passend Customer Engagement Management-plan te ontwikkelen. Meer over Customer Engagement Analyse

Implementatie

Stap voor stap Customer Engagement Management implementeren en applicaties integreren met de agile scrum-methode. Meer over Customer Engagement Management implementatie

Beheer

24/7 wereldwijde ondersteuning om de werking van jouw Microsoft Dynamics 365 CRM te garanderen. Meer over Customer Engagement Management beheer

Training

Customer Engagement Managementtrainingen gericht op de context waarbinnen gebruikers, beheerders en developers werken. Meer over Customer Engagement Management training

Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 CRM is de totale customer engagement suite voor een effectiever salesproces, slimmere marketing, betere (self)service, project service en Customer Insights.

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype. Alle functionaliteit is gericht op het verbeteren van de customer experience, door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Insights en op het juiste moment de juiste informatie te kunnen delen met Marketing Automation. Met als doel klanten proactief te kunnen verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view.

 

Blog

Meer over dit onderwerp?

Adoptie: om doelen te bereiken

Vaak wordt een CRM-systeem na oplevering niet zo veel...

Geslaagd voor de ISO 9001:2015 (her)certificering

Geslaagd voor de ISO 9001:2015 (her)certificering...

Premium partner

Oplossingen

Maak het verschil met Customer Engagement van BusinessBase

Hoe we dat doen

Michael Uenk
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Michael.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.