Microsoft Dynamics Add ons

Multifunctionele add-ons voor MS Dynamics CRM

Multifunctionele add ons voor MS Dynamics CRM

Met de Dynamics 365 CRM add-ons kun je het CRM (Customer Engagement) uitbreiden met extra functionaliteit. BusinessBase heeft add-ons voor het stroomlijnen van verschillende processen:

Adobe Campaign
Factsheet

Adobe Campaign

Met de geïntegreerde marketingmogelijkheden van Adobe Campaign kun je je cross-channel-campagnes organiseren, personaliseren en diversifiëren. In het concurrerende landschap van vandaag moeten bedrijven en merken zinvolle en relevante cross-channel ervaringen leveren tijdens de klantreis. Adobe is de voorkeurspartner van Microsoft om marketingservices te koppelen aan Dynamics 365 Customer Engagement.

add-on
Click Dimensions
Factsheet

Click Dimensions

ClickDimensions: definieer en genereer nieuwe leads

ClickDimensions voor Microsoft Dynamics 365 CRM is een volledig geïntegreerde e-mail en marketing automation tool. Met ClickDimensions is het maken, versturen en verwerken van bulk e-mail (HTML) vanuit Dynamics 365 CRM erg eenvoudig. De add-on geeft je realtime inzicht in de activiteiten die jouw CRM contactpersonen op jouw website, in e-mailcorrespondentie en op sociale netwerken ontplooien. Door de waarde per pagina te bepalen en scores toe te kennen aan bezoekers, weet jouw sales team precies welke leads ze moeten opvolgen.

Gratis eBook: Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRM

Nurture marketing, Lead nurturing, Drip marketing – je kent deze buzzwoorden vast wel. Maar wat zijn nurture programma’s nou precies en wat is de toegevoegde waarde voor sales en marketing? Met het eBook Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRM leer je wat de effecten zijn van nurture marketing op lead conversie, close ratio’s en klantentrouw door gebruik te maken van marketing automation en Microsoft Dynamics CRM.

Download het gratis eBook vandaag en lees de succesvolle voorbeelden van nurture programma’s.

add-on
Michael Uenk
"Ik vertel je graag meer over onze add-ons"
Neem contact op met Michael.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.