Optimale processen

Werk efficiënter, automatiseer processen, bedien klanten op maat en ontdek knelpunten en kansen.

Focus op klant en kernprocessen

 

Customer Engagement software zorgt niet alleen voor eenvoudige verzameling van klantgegevens, het realiseert ook een snellere afwikkeling van processen binnen de organisatie. Door terugkerende taken te automatiseren neemt de administratieve ballast af en kunnen teams zich richten op winstgevende activiteiten.

Door Engagement Management te integreren met andere back- en frontoffice-applicaties wordt dubbele invoer van gegevens voorkomen en kan iedereen met een sales- of servicerol de klant de juiste aandacht geven op basis van actuele gegevens. Last but not least heeft Engagement Management een positieve invloed op de bedrijfscultuur, doordat mensen informatie gaan delen, effectiever samenwerken en een beter begrip voor elkaars werkgebied krijgen.

De resultaten:

  • Bedien klanten op maat
  • Laat de organisatie efficiënter werken
  • Ontdek bij welke klanten de knelpunten en kansen liggen
Emo Prins
"Ik vertel je graag meer over procesoptimalisatie"
Neem contact op met Emo.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.