Betere service

Til met de juiste Customer Engagement oplossing de service en klantwaardering naar een hoger plan

Een goede klantenservice wordt niet alleen gemaakt door de frontoffice maar is een opdracht aan iedereen binnen het bedrijf. Met Microsoft Engagement Management en de BusinessBase Customer Service Portal weet iedereen direct wie hij of zij aan de telefoon heeft en wat de servicehistorie van de klant is. Zo til je de service en klantwaardering met de hele organisatie naar een hoger plan.

De resultaten:

Creëer een optimale ervaring voor de klant doordat elke medewerker toegang heeft tot een 360-graden klantbeeld en daardoor betere service kan verlenen.
  • Verbeter het casemanagement
  • Gebruik contractmanagement en SLA’s.
  • Deel kennis met een knowledgebase
  • Profiteer van betere serviceplanning
  • Maak gebruik van workflow gestuurde processen.

Microsoft Engagement Management + BusinessBase Customer Service Portal biedt o.a.

dashboard

klantinformatie, case management, servicehistorie en supportkennis direct beschikbaar op het beeldscherm van jouw servicemedewerkers en managers

altijd up-to-date

consistente en efficiënte informatie, altijd up-to-date

24/7 contact

dankzij BusinessBase Customer Service Portal staan jouw klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week direct in contact met de service afdeling.

Maurits Hekman
"Ik vertel je graag meer over betere service"
Neem contact op met Maurits.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.