BusinessBase CRM tools en templates

De beste basis voor sales, marketing en service

Onze uitgebreide set CRM tools helpen je je daadwerkelijk te onderscheiden van de concurrentie. Natuurlijk beschik je met Dynamics 365 al over een uitstekend basis engagement platform. Maar om dit platform volledig te benutten heb je vervolgens de juiste CRM gereedschappen en methodieken nodig. Om je concurrenten voor te blijven gaat het bovendien niet alleen om technologie, maar net zo goed om gestroomlijnde klantprocessen en snelle innovatie.

Krachtige CRM uitbreidingen

Microsoft Dynamics 365 biedt jou een enorm krachtige CRM basisoplossing. Een platform zonder de traditionele barrières tussen de verschillende domeinen en databases. Dynamics bundelt de krachten van ERP, CRM, Exchange en Office 365. En toch is dat slechts het startpunt. Met Dynamics 365 krijg je ook toegang tot een volwaardig ecosysteem van technische hulpmiddelen. Met Azure Services, Azure Cognitive Services, PowerBI, PowerApps, Teams, Adobe Campaign en LinkedIn. De experts van BusinessBase zorgen dat die uitgebreide set CRM tools optimaal wordt ingezet.

CRM tools en templates om businessprocessen te stroomlijnen

En we gaan verder. Want bedrijven kunnen hun klantwaarde alleen rendabel verhogen als we ook de bijbehorende klantprocessen efficiënt inrichten en zoveel mogelijk automatiseren. BusinessBase biedt daarvoor de juiste add-ons. Zoals bijvoorbeeld geautomatiseerde leadopvolging en marketing via Microsoft Dynamics for Marketing of Click Dimensions. Of geïntegreerde marketingprocessen met behulp van Adobe Campaign. Onze Businessbase CRM templates helpen je alle Customer Engagement processen optimaal te organiseren.

Toekomstvast met wendbare CRM tools

Customer Engagement vraagt bovenal om voortdurende innovatie. Vanaf je eerste basis uitrol ben je met iedere sprint bezig om je CRM omgeving steeds klantgerichter, doelgerichter en rendabeler te maken. BusinessBase investeerde daarvoor in een eigen agile CRM aanpak. Met onze DevOps aanpak kunnen we kort-cyclisch nieuwe updates ontwikkelen, testen en uitrollen. Dat doen we met behulp van een uitgekiende set van agile CRM tools en methodes in onze zelf ontwikkelde OTAP straat. Zodat onze klanten hun CRM omgeving constant kunnen blijven verbeteren.

Timo Bax
"Ik wil je graag meer vertellen over dit onderwerp."
Neem contact op met Timo.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie