In de flow met Marketing Automation

Altijd goed getimed.… Meer dan 80% van professionals en particulieren oriënteren zich online voordat ze in gesprek gaan met een organisatie. Als marketeer weet je dit en heb je een goede content strategie. Maar hoe zorg je voor meer leads en omzet?

Marketing Automation is een mooi middel voor zowel b2b- als b2c-organisaties. Wat houdt het in, wat levert het je op, en vooral: hoe ga je te werk?

Download het e-book: in de flow met Marketing Automation

  • Betere relatie met leads en klanten
  • Verhoog de kwaliteit van je leads
  • Digital feedback om continue te verbeteren
  • Verzamel op een slimme manier inzicht

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

In de Flow met Marketing Automation
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.