Onze kennisbank
CRM gedreven door de Customer Experience
CRM gedreven door de Customer Experience Het toonaangevende onderzoeksbureau Forrester heeft in de afgelopen maanden veel…
Lees verderDe volgende stap in CRM: The Internet Of Things
De volgende stap in CRM: The Internet Of Things Technologie heeft het voor bedrijven gemakkelijker gemaakt…
Lees verderWanneer CRM social wordt….
Al tijden wordt er gesproken over de trend die Social CRM heet. Een trend die een…
Lees verderBusinessBase Connect
Schrijf je hieronder in voor de verschillende sessies. Kies bij zowel ronde 1 als bij ronde…
Lees verderWearables: nieuwe technologie met impact op CRM?
Wearables: nieuwe technologie met impact op CRM? Als we de markleiders mogen geloven staan we aan…
Lees verderVerbeter uw salesteam met CRM
CRM draagt bij aan de sales strategie. Het geeft inzicht in de prestaties van uw bedrijf…
Lees verderGamification en de toekomst van CRM
Gamification en de toekomst van CRM Nu een steeds groter deel van een jongere generatie posities…
Lees verderStappenplan naar een CRM strategie
Hoe bepaal je een effectieve CRM strategie? Customer Relationship Management krijgt binnen bedrijven terecht steeds meer…
Lees verderMet CRM in 5 stappen naar meer sales
Met CRM in 5 stappen naar meer sales December is traditioneel gezien een belangrijke maand voor retailers,…
Lees verderCRM en het beheren van de customer lifecycle
CRM en het beheren van de customer lifecycle De vraag is niet ‘wat weten we van…
Lees verderDe invloed van bedrijfsculturen op CRM
De invloed van bedrijfsculturen op CRM Een uitdaging bij de implementatie van een CRM oplossing, is…
Lees verderDe customer experience sturen door social media
De customer experience sturen door social media Het internet en social media in het bijzonder hebben…
Lees verder