Onze kennisbank

Blog

CRM gedreven door de Customer Experience

CRM gedreven door de Customer Experience Het toonaangevende onderzoeksbureau Forrester heeft in de afgelopen maanden veel

Lees verder
Blog

De volgende stap in CRM: The Internet Of Things

De volgende stap in CRM: The Internet Of Things Technologie heeft het voor bedrijven gemakkelijker gemaakt

Lees verder
Blog

Wanneer CRM social wordt….

Al tijden wordt er gesproken over de trend die Social CRM heet. Een trend die een

Lees verder
Blog

BusinessBase Connect

Schrijf je hieronder in voor de verschillende sessies. Kies bij zowel ronde 1 als bij ronde

Lees verder
Blog

Wearables: nieuwe technologie met impact op CRM?

Wearables: nieuwe technologie met impact op CRM? Als we de markleiders mogen geloven staan we aan

Lees verder
Blog

Verbeter uw salesteam met CRM

CRM draagt bij aan de sales strategie. Het geeft inzicht in de prestaties van uw bedrijf

Lees verder
Blog

Gamification en de toekomst van CRM

Gamification en de toekomst van CRM Nu een steeds groter deel van een jongere generatie posities

Lees verder
Blog

Stappenplan naar een CRM strategie

Hoe bepaal je een effectieve CRM strategie? Customer Relationship Management krijgt binnen bedrijven terecht steeds meer

Lees verder
Blog

Met CRM in 5 stappen naar meer sales

Met CRM in 5 stappen naar meer sales December is traditioneel gezien een belangrijke maand voor retailers,

Lees verder
Blog

CRM en het beheren van de customer lifecycle

CRM en het beheren van de customer lifecycle De vraag is niet ‘wat weten we van

Lees verder
Blog

De invloed van bedrijfsculturen op CRM

De invloed van bedrijfsculturen op CRM Een uitdaging bij de implementatie van een CRM oplossing, is

Lees verder
Blog

De customer experience sturen door social media

De customer experience sturen door social media Het internet en social media in het bijzonder hebben

Lees verder