Customer Data Platform uitleg

CDP: Waarom elk bedrijf er een zou moeten hebben (video + presentatie download)

Heb jij de webinar over het belang van het hebben van een Customer Data Platform gemist? Hieronder vindt je de video en kun je de presentatie alsnog downloaden.

Systemen die klantdata verzamelen is niet nieuw. Klantdata vormt immers de basis van je klantrelaties en CRM-strategie. Dit is de basis voor het verbeteren van conversierate, de lifetime value te optimaliseren of churn rates te verlagen, het valt of staat met (betrouwbare) data. Van data naar inzichten en hier acties op zetten, ofwel digital feedback loop, is waar bedrijven vandaag veel aandacht voor hebben en terecht.

In de afgelopen webinar met Microsoft laat BusinessBase zien hoe je relevante interne en externe bronnen eenvoudig kan ontsluiten middels Customer Insights van Microsoft. Hiermee bouwen we een eenduidig klantbeeld op en koppelen dat aan de geavanceerde analytics en AI-technologie van Microsoft. Zo realiseren organisaties op een toekomstvaste manier een Customer Data Platform op basis van Dynamics 365 Customer Insights. Een CDP waarmee jij effectief je businessdoelen kunt realiseren.

Download hier de slides van de presentatie over Customer Data Platform: waarom elk bedrijf een CDP moet hebben .

Bekijk hier de webinar: Customer Data Platform

BusinessBase, je Customer Insights partner

Samen bouwen we een compleet beeld van je klanten. Welke social media gebruiken ze, welke interesses hebben ze en wat is voor hen belangrijk? We ontwikkelen een single source of truth, een optimaal georchestreerde customer journey en slimme voorspellingen voor je marketing, sales en support teams. Van real-time aanbevelingen en churn forecasting tot fraudeopsporing en preventief onderhoud. Meer weten? We vertellen je er graag alles over.