Inside story

Als lead consultant is Roger verantwoordelijk voor de klantbegeleiding, functionele en technische realisatie van klantprojecten

Naar vacatures

“Na mijn HBO opleiding digitale communicatie startte ik als trainee bij een grote IT dienstverlener. Daar maakte ik kennis met het CRM vak. Ik zocht een onderwerp waar je echt je tanden in kunt zetten en dan is CRM een prima keuze. Tegelijkertijd merkte ik al snel dat ik niet geboren ben voor grote organisaties en de bijbehorende ‘muren en plafonds’. Via een collega maakte ik kennis met BusinessBase en dat voelde direct als thuiskomen. Een hechte organisatie waarin je al je collega’s kent. Het management heeft een duidelijke focus, deelt dezelfde werkruimte en als er iets is loop je naar elkaar toe. We hebben alle expertise zelf in huis, werken zeer professioneel en we leggen met elkaar de lat steeds hoger. Dat zocht ik!

Dat enthousiasme is nooit weggegaan en inmiddels werk ik hier al 9 jaar. Ik heb een traject doorlopen waar ik trots op ben. Vanuit puur technische rollen heb ik me ontwikkeld naar consultant, vervolgens senior consultant en inmiddels ben ik lead consultant. Ik ben de inhoudelijke linking pin tussen ons team en de klantorganisatie. Met elkaar zorgen we dat we in onze projecten zoveel mogelijk waarde voor onze klanten realiseren met zo weinig mogelijk maatwerk code. Bij BusinessBase zijn we daarin echt gegroeid in de afgelopen 10 jaar, we hebben met z’n allen ‘naam’ gemaakt in ons vakgebied. Inmiddels kiezen echte toonaangevende organisaties voor ons. Innovatieve en ambitieuze klanten waar we echt impact kunnen maken. We werken altijd met een eigen team zodat je altijd kunt terugvallen op je BusinessBase collega’s. We zijn dan ook trots op onze gezamenlijke projecten.”

Roger Comley

Lead ConsultantLinkedin

“BusinessBase voelde direct als thuiskomen. Een hechte organisatie waarin je al je collega’s kent. Het management heeft een duidelijke focus, deelt dezelfde werkruimte en als er iets is loop je naar elkaar toe.”

“Zo hebben we bij een bekende mobiele telefonie aanbieder de klantcontact omgeving succesvol gepersonaliseerd en geautomatiseerd. Ze hebben een enorme groei in gebruikers gerealiseerd zonder extra personeel. En voor een grote pensioenuitvoerder hebben we de transitie van hun complexe maatwerksystemen naar een state-of-the-art CRM omgeving verzorgd. Stevige projecten maar ze vergeten gelukkig nooit je privéleven en gezin. Bij BusinessBase begrijpen ze als geen ander dat een goed resultaat begint met een goede balans tussen werk en privé.

Ik ben trouwens enorm enthousiast over het project waar ik nu verantwoordelijk voor ben. Een innovatieve bouwonderneming ontwikkelt een volledig nieuw en duurzaam bouwconcept. Door de combinatie van de nieuwste bouwtechnieken en slimme IT oplossingen kan onze opdrachtgever met een veel kortere doorlooptijd duurzame woningen realiseren die bovendien zijn aangepast aan de individuele wensen van de koper. Vanuit onze Dynamics expertise zorgen wij de benodigde CRM functionaliteit, maar hebben we ook nadrukkelijk te maken met de integratie met alle andere specialismes, van financiële systemen tot logistiek. Het kenmerkt wat ik leuk vind aan BusinessBase. Iedere dag gaan we met elkaar steeds weer een stapje complexer en uitdagender. Daar doe ik het voor.”

naar vacatures

Inside stories

Hicham Taibi, Service Engineer

"Ik ben blij met de fijne werksfeer binnen het bedrijf. Met een klein, gedreven team hebben we allemaal hetzelfde doel."

Als Support Engineer verzorgt Hicham de ondersteuning van BusinessBase klanten.

Lees meer
Ferdy Griffioen, Scrum Master & IT Developer

"Ons team is hecht met korte lijnen en we weten wat we aan elkaar hebben. Het is heerlijk werken als je alle kennis in huis hebt en ook direct contact hebt met onze consultants en klanten."

Als Scrum Master en Developer speelt Ferdy een centrale rol bij de ontwikkeling van onze CRM oplossingen.

Lees meer
Martijn Vosmeer, Customer Succes Manager

"We zijn één team en iedereen wil je helpen maar je moet ook zelf initiatief tonen en ondernemend zijn."

Als Customer Succes Manager zorgt Martijn dat de wensen van bestaande en nieuwe klanten worden vertaald naar succesvolle oplossingen.

Lees meer