Marketing

Slimmere, gepersonaliseerde en geautomatiseerde marketing

Customer Engagement Marketing

BusinessBase maakt marketing slim en persoonlijk. We helpen je om potentieel waardevolle klanten te herkennen, te volgen en op het juiste moment in contact te komen. Startpunt zijn onze data analytics oplossingen, want aan klant- en marktgegevens heb je pas iets als je er actief mee aan de slag gaat. Wie zijn de klanten, welke social media gebruiken ze, welke interesses hebben ze en in welke fase van het keuzeproces bevinden ze zich? Zo filteren we waardevolle klanten en optimaliseren we bestaande contacten. Door standaard taken te automatiseren en beschikbare data effectief in te zetten, creëer je meer contactmomenten, gerichtere campagnes en effectiever klantcontact. Van automatische klantsegmentatie en leadsgeneratie tot geautomatiseerde cross-channel campagnes. En van gepersonaliseerde websites en social media contact tot intelligente retargeting.

In onze slimme en geautomatiseerde marketing oplossingen speelt Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement een centrale rol, aangevuld met de functionaliteit van partner oplossingen als Adobe Campaign, Cortana Intelligence en ClickDimensions.

weet wie je leads zijn

Welke organisaties bezoeken jouw website, hoe vaak komen ze terug en waar gaat hun belangstelling naar uit? Met Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement en de juiste add-ons, zoals ClickDimensions en Adobe Marketing Cloud, krijg je een volledig overzicht van je contactpersonen in Microsoft Dynamics 365 CRM. Door de waarde per pagina te bepalen en scores toe te kennen aan bezoekers, weet jouw sales team precies welke leads ze moeten opvolgen.

De resultaten van customer engagement marketing:

Ervaar een hoger gekwalificeerde leadgeneratie door gebruik te maken van Engagement Management klantsegmentatie met gerichte geautomatiseerde campagnes en persoonlijke berichten.
  • Beheer gegevens effectief
  • Onderneem gerichte marketingactiviteiten
  • Verbeter campagneplanningen
  • Integreer e-mail marketing
  • Meet respons en succes

Microsoft Dynamics CRM + ClickDimensions biedt o.a.:

Contactpersoon

Realtime overzicht van contactpersonen

Inzicht in acties

Inzicht in o.a. klikgedrag, lead score, e-mail correspondentie, informatie uit social media en gegevens van web formulieren

Control panel

Controle panel om waardes van pagina’s en bezoekers te bepalen

Kevin van Rooij
"Ik vertel je graag meer over slimmere marketing"
Neem contact op met Kevin.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.