28 april, 2022 - 13:00 tot 14:00 - online workshop

Always on Service

Schrijf je in via deze website

Naarmate innovatie een constante wordt, worden organisaties ertoe aangezet om gebruik te maken van built-in intelligence, automatisering en mixed reality om ervoor te zorgen dat teams de juiste middelen krijgen om real time ondersteuning te bieden aan klanten. Merkbaar is dat organisaties zich blijven aanpassen aan een nieuwe manier om te reageren op service gerelateerde vragen, daarom we willen jou en je team graag uitnodigen voor onze Microsoft Discover-workshop over Always-On Service en hoe deze in te schakelen.

De Discover-workshop is bedoeld om je te inspireren met nieuwe ideeën en succesverhalen van moderne bedrijven die technologie gebruiken om groei te stimuleren. Maar ook om je te helpen nieuwe kansen te ontdekken binnen jouw eigen bedrijf waar je een ongeëvenaarde productiviteit op de werkplek kunt leveren, en je te laten experimenteren met de nieuwste tools van Microsoft Business Applications.

Tijdens deze workshop komen aan bod:

  • Hoe je passende en empathische klantervaringen biedt door meer virtuele interacties, gepersonaliseerde klantgesprekken en klantgerichte betrokkenheid.
  • Hoe je jouw bedrijfsoperaties afstemt op vraag van de klant, met verbeterde productiviteit van agents, 360-graden overzicht van klant assets en 24/7 ondersteuning.
  • Hoe je zinvolle acties met resource-optimalisatie stimuleert, deze proactief onderhoudt en automatisering van contractverlengingen.
  • Hoe je technici en agenten de juiste tools op het juiste moment geeft, door het verbeteren van de real time troubleshooting en het vergroten van expertkennis, medewerkersbetrokkenheid en interne communicatiekanalen.

Sprekers:

  • Arjen Jansen, Business Consultant
  • Timo Bax, CTO

Interesse? Je kunt je enkele weken voor de start hier aanmelden.

Schrijf je in via deze website
Webinar