BusinessBase Connect

Schrijf je hieronder in voor de verschillende sessies. Kies bij zowel ronde 1 als bij ronde 2, aan welke sessie je wil deelnemen.

Ronde 1

(sessie 1) 13.00-14.00 uur Dynamics 365 Customer Service Omnichannel

Spreker: Marjolijn

Vaak nemen klanten pas contact op als ze al zelf hebben gezocht naar een antwoord op hun vragen. Als ze dan contact met je zoeken, willen ze dat via hun voorkeurskanaal doen: telefonisch, whatsapp, chat, een social mediakanaal of email. Hierbij verwachten ze een eenduidige ervaring, ook als ze van kanaal wisselen. Microsoft Dynamics Customer Service Omnichannel biedt de mogelijkheid om deze eenduidige ervaring te bieden. Aan de hand van een aantal voorbeelden laten we zien wat de mogelijkheden zijn van Dynamics Customer Service Omnichannel.

Ronde 1

(sessie 2) 13.00-14.00 uur Simpel Case

Spreker: Arjan

Simpel has been a customer of BusinessBase for a couple of years now. In those years BusinessBase has implemented and/or improved a lot of difference processes, mainly focusing on improving customer focused processes.. Why is Simpel continuously improving their processes? How does a strong focus on self service influence process improvement? And how can marketing automation be used to support and improve this? Arjan Bakker (partner manager) will tell us more on the dynamics behind an organization like Simpel (or since a year, T-Mobile) and how a strong focus on operational excellence can improve the business results.

Ronde 2

(Sessie 3) 14.15-15.15 uur Dynamics 365 Sales

Spreker: Peter

Het organiseren van een salesteam en het werken het verkoopproces heeft zo zijn uitdagingen. Vaak is het zo dat door de hoeveelheid lopende verkoopkansen, het lastig is om de juiste prioriteit te stellen, goed te kwalificeren en tijdige opvolging te doen. Met Dynamics 365 Sales heb je hier de juiste tools voorhanden. Niet alleen voor lead- en opportunity management, maar ook de mogelijkheden van directe communicatie vanuit de applicatie. Dankzij de ingebouwde AI-mogelijkheden kun je beter op de juiste zaken focussen met verkoopversneller en deal manager.

Ronde 2

(Sessie 3) 14.15-15.15 uur Dynamics 365 Sales

Spreker: Michel

These days Microsoft Partners need modern solutions to meet the requirements of rapidly changing industries, as every organization becomes a digital company. While we might all be familiar and using Dynamics 365 and Office 365, the Microsoft Platform offers a broader array of powerful tools and components to build modern business apps in the cloud, better and faster than ever before.

Let’s discuss how we can leverage all of this and see how we can make the difference for ourselves and our customers, with the Microsoft Platform.