Onze kennisbank

Blog

Microsoft Copilot: Je nieuwe beste vriend in Sales?

In de dynamische wereld van sales is tijd kostbaar. Je wil dan ook geen energie of

Lees verder
Blog

Microsoft Copilot, een revolutionaire stap binnen Customer Engagement!

De wereld van kunstmatige intelligentie (AI) zit sinds dit voorjaar in een stroomversnelling, met innovaties die

Lees verder
Blog

De lat voor customer engagement ligt hoog

Arjen Jansen is bij BusinessBase specialist op het gebied van customer engagement. In dit blog legt

Lees verder
Blog

Alles draait om het gesprek met de klant

Timo Bax is als CTO bij Business Base onder meer verantwoordelijk voor productontwikkeling en innovatie. In

Lees verder
Blog

Welke nieuwe features in Dynamics 365 verhogen je sales?

Ook voor Dynamics 365 Sales presenteert Microsoft een waslijst aan nieuwe features. Maar welke hebben in

Lees verder
Blog

Het is tijd… De hoogste tijd!

Met de nieuwe functionaliteiten in Real Time Marketing die zijn aangekondigd tijdens Release Wave 1 2023

Lees verder
Blog

Welke nieuwe functionaliteiten biedt Dynamics Customer Service?

De release wave van april bevat een flink aantal nieuwe functionaliteiten voor Dynamics Customer Service. Peter

Lees verder
Blog

Lessen in Marketing Automation

Meest gemaakte fouten in Marketing Automation Bad Automations en vijf dingen die we daarvan kunnen leren

Lees verder
Blog

Hey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?

Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen

Lees verder
Blog

Event Marketing, de trends voor 2023

Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch

Lees verder
E-book

Omnichannel klantenservice

Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw

Lees verder
Blog

Ben jij ook wel eens bang 😨?

Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads

Lees verder