De diepte in
met onze thema's

Microsoft Omnichannel
Ticketing of casemanagement nog de normale gang van zaken binnen jouw service organisatie? Dat kan anders. Met Omnichannel van Microsoft is het mogelijk het klantcontact op alle plekken van de organisatie te…

Van Skills Management naar Performance Management
Skills Management en Continuous Performance Management is van belang voor een effectieve performance cyclus binnen organisaties. Maar hoe werkt dit in de praktijk? Skills op persoonlijk én op functieniveau In Dynamics 365…

Skills Management in Dynamics 365 Human Resources
Meer inzicht in de skills van medewerkers is een krachtig hulpmiddel voor organisaties bij hun strategische personeelsplanning. We zoeken immers medewerkers met skills – oftewel vaardigheden – die niet alleen nu maar…

Continuous Performance Management
Veel bedrijven zoeken een nieuwe beoordelingssystematiek die beter aansluit bij hun huidige organisatie en wensen. Steeds vaker blijkt Continuous performance management (CPM) hiervoor een serieuze kandidaat. In dit artikel ga ik uitgebreider…

Meer inzicht met je data
Met ons integratie platform stroomlijnen we niet alleen je applicatielandschap. We helpen klanten ook hun master data management te organiseren en data in te zetten als stuurinformatie. Een logische vervolgstap maar met…

Azure Well-Architected Framework
Hoe zorgen we dat jouw integratie platform veilig en betrouwbaar is? Dat het op een kosten efficiënte manier zorgt voor optimale prestaties en excellent wordt beheerd? Onze Advanced Technologies specialisten ontwikkelden hiervoor…

Advanced Technologies Data Integratie
Digitalisering staat in veel organisaties bovenaan de agenda. Men wil zoveel mogelijk af van handmatige processen, routinetaken automatiseren en selfservice bieden. Bovendien moet de dienstverlening overal en altijd beschikbaar zijn via alle…

Microsoft Dynamics 365 CRM
Onder de noemer Dynamics 365 heeft Microsoft haar bedrijfsapplicaties getransformeerd tot een samenhangende suite die alle bedrijfsprocessen – van productontwikkeling tot marketing en sales – ondersteunt. Dynamics 365 Customer Engagement verzorgt daarbinnen…

Optimaliseer processen, bedien klanten op maat en ontdek kansen
Naast eenvoudig beheer van klantgegevens zorgt Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ook voor een optimalisatie van je CRM processen. Met behulp van Dynamics kunnen we processen automatiseren en integreren met andere back-…

Effectief persoonlijke klantrelaties opbouwen met Customer Insights
Klantdata vormen de basis van je klantrelaties en CRM strategie. De conversierate verbeteren, de lifetime value optimaliseren of churn rates verlagen, het valt of staat met data. BusinessBase helpt je om relevante…

Een klantgerichte houding, gedragen door je hele bedrijf
Het succes van elk bedrijf staat of valt bij het vermogen om klanten te vinden, te binden en te behouden. Dat vraagt om een klantgerichte houding die door het hele bedrijf gedragen…

Maak je marketing persoonlijker, intelligenter en effectiever met Marketing Automation
De beste marketing voelt niet als marketing. Het is een attente boodschap op het juiste moment, een slimme tip terwijl je net voor een belangrijke keuze staat of een vraag waardoor je…