“Samen met het support team zorgen we dat klantvragen en problemen zo snel en goed mogelijk worden opgelost. We zijn een B2B dienstverlener en we kennen onze klanten dus goed. En omdat we als bedrijf echt een focus hebben op Dynamics hebben we ook alle kennis binnenshuis. Feitelijk combineren we in ons team de 1e, 2e en 3e lijns werkzaamheden en ik kan me dus echt in klantproblemen verdiepen. Iedere call die ik heb opgelost geeft me een kick. Omdat de klant weer verder kan maar ook ikzelf weer iets nieuws heb geleerd.
Zeker voor mij zijn die leermogelijkheden belangrijk. Ik had vanuit mijn opleiding en eerste baan vooral een infrastructuur profiel, terwijl het bij BusinessBase natuurlijk om bedrijfsapplicaties gaat. Toch kreeg ik deze baan en daarin alle ruimte om de benodigde kennis op te bouwen. Als Microsoft partner hebben we hier ook alle mogelijkheden en de juiste trainingen. Voor mij was het ook erg interessant dat toen ik startte nog veel BusinessBase klanten een on premise oplossing gebruikten. De afgelopen paar jaar heb ik van dichtbij veel klanten zien migreren naar een cloud oplossing. Een mooie ervaring om daar een rol in te spelen.”