Inside story

Als Customer Succes Manager zorgt Martijn dat de wensen van bestaande en nieuwe klanten worden vertaald naar succesvolle oplossingen

Naar vacatures

“Het slagersvak is niet de meest logische start naar een IT carrière, maar het kán dus wel! Met weinig geduld voor de schoolbanken kwam ik met een tuinbouwdiploma in een slagerij terecht. Daar heb ik hard leren werken en vroeg leren opstaan, maar ik wist ook al snel dat ik iets anders zocht. De mogelijkheid om te starten als verkoopadviseur bij een KPN businesscenter bleek voor mij een lot uit de loterij. Het contact met klanten, samen de klantvraag helder krijgen en met technische experts de juiste oplossing samenstellen, het verveelt nooit. Met de juiste opleidingen coachte ik al snel mijn eigen verkoopteam.

Hoe leuk en succesvol dat ook was, na een aantal jaren ging het kriebelen. Ik wilde mijn werk graag verbreden naar grotere en complexe projecten. Via een oud-collega kwam ik in contact met Emo, directeur van BusinessBase. Dat leidde tot een open gesprek met zijn managementteam waarin ze me uitgebreid vertelden over hun achtergrond en doelstellingen. Ik koos dan ook heel bewust voor de overstap. Tegelijkertijd wist ik dat ik op het gebied van ‘solution selling’ nog een hoop te leren had. Daarin hebben ze me enorm ondersteund en ik heb er ook zelf echt in geïnvesteerd. Dat is ook typisch BusinessBase. We zijn één team en iedereen wil je helpen maar je moet ook zelf initiatief tonen en ondernemend zijn. Dat sprak me direct aan.

Martijn Vosmeer

Customer Succes ManagerLinkedin

“We zijn één team en iedereen wil je helpen maar je moet ook zelf initiatief tonen en ondernemend zijn. Dat sprak me direct aan.”

“Als Customer Succes Manager verzorg ik het account- en relatiemanagement met bestaande klanten en daarnaast ben ik verantwoordelijk voor onze ‘new business’. Met veel van onze klanten hebben we lange, duurzame relaties waarin we voortdurend op zoek zijn naar nieuwe kansen voor de klant. Ik ben daarin de linking pin tussen de klant, onze consultants en de technische experts. Bij onze new business hebben we de luxe dat we inmiddels een bekende speler zijn. We beschikken over een uitgebreid netwerk via onder andere onze populaire webinar serie, vanuit ons partner netwerk en als Microsoft Managed Partner. Bedrijven sparren graag met ons over hun wensen en ambities en het is mijn verantwoordelijkheid om gezamenlijke kansen verder te ontwikkelen naar mooie projecten. We nemen daarin echt de tijd om een klant tot in de haarvaten te leren kennen en de klantbehoefte te doorgronden.

Zo hebben we voor een grote Nederlands-Vlaamse accreditatieorganisatie hun legacy systemen gemigreerd naar het Microsoft Dynamics platform. Dit migratieproject heb ik begeleid vanaf een uitgebreid voortraject met meerdere workshops tot en met de uiteindelijk zeer succesvolle oplevering. Als je dan uiteindelijk met het management van de klant het resultaat evalueert en ze echt enorm enthousiast reageren, weet je dat je het goed hebt gedaan. Dat je de klant hebt geholpen, maar dat we ook als BusinessBase en ikzelf als persoon weer een stapje verder zijn gekomen. Die kick went gelukkig nooit.”

naar vacatures

Inside stories

Hicham Taibi, Service Engineer

"Ik ben blij met de fijne werksfeer binnen het bedrijf. Met een klein, gedreven team hebben we allemaal hetzelfde doel."

Als Support Engineer verzorgt Hicham de ondersteuning van BusinessBase klanten.

Lees meer
Ferdy Griffioen, Scrum Master

"Als vroegere IT Developer was ik ‘door de wol geverfd. Ik ben ooit gestart met een MBO IT opleiding en van daaruit doorgestroomd naar het HBO. Daar koos ik voor de zogenaamde ‘voorkant’ en multimedia. Ik wil toepassingen ontwikkelen die mensen direct gaan gebruiken. Met die stevige basis heb ik vervolgens direct veel vlieguren gemaakt bij verschillende bedrijven en veel ervaring opgedaan in onder andere C# en .Net ontwikkelprojecten. Momenteel vind ik mijn passie in het uitvoeren van de Scrum Master rol."

Als Scrum Master speelt Ferdy een centrale rol bij de ontwikkeling van onze Scrum aanpak en de coaching van medewerkers en klanten

Lees meer
Roger Comley, Lead Consultant

"BusinessBase voelde direct als thuiskomen. Een hechte organisatie waarin je al je collega’s kent. Het management heeft een duidelijke focus, deelt dezelfde werkruimte en als er iets is loop je naar elkaar toe."

Als lead consultant is Roger verantwoordelijk voor de klantbegeleiding, functionele en technische realisatie van klantprojecten.

Lees meer