Bedankt contactformulier

Bedankt voor je contactaanvraag, we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Lees hieronder meer over ons.

Bewezen aanpak voor greenfield, legacy migratie en second chance projecten

Een goedlopend systeem waarbinnen inkoop, verkoop, leadgeneratie, marketing en service perfect op elkaar afgestemd is, staat of valt bij een doeltreffende aanpak. BusinessBase heeft een ruime ervaring met Customer Engagement implementatie- en migratieprojecten. Soms betreft dat greenfield projecten van een nieuwe Marketing en CRM oplossing. Maar even vaak gaat het om legacy migraties. Daarnaast wordt BusinessBase vaak ingezet voor zogeheten Second Chance implementaties en het overnemen van lopende projecten. Customer Engagement projecten vereisen vaak specialistische kennis en ervaring waarover alleen BusinessBase beschikt.

Vernieuwingstrajecten beginnen we vaak met Customer Engagement en CRM strategie workshops. In een intensief traject worden bedrijfsstrategie en klantvragen vertaald naar een concrete Customer Engagement en CRM strategie en haalbare projecten. BusinessBase neemt vervolgens de verantwoordelijkheid voor het volledige project. Met een bewezen scrum aanpak voor Customer Engagement projecten, een duidelijke ‘standaard, tenzij’ ontwerpfilosofie en een klantgerichte adoptie- en trainingsaanpak. 

 

Lees meer over onze aanpak.

 
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie