Adobe ontvangt topscores van Gartner

Eerder deze maand werd Adobe Campaign opnieuw erkend door Gartner in zijn Critical Capabilities for Multichannel Campaign Management (MCCM) rapport. In de evaluatie heeft Adobe Campaign de topscore ontvangen in alle vier de usecases, waaronder: campaign creation, orchestration, execution, and measurement. Maar ook highscores in campaign measurement, campaign creation, multi-dimensional segmentation en campaign workflow. Adobe gelooft dat deze erkenning de robuuste functionaliteit van Adobe Campaign onderstreept, wat door klanten vaak als één van de belangrijkste sterke punten wordt genoemd.

In het concurrerende landschap van vandaag moeten merken zinvolle en relevante cross-channel ervaringen leveren tijdens de klantreis. Dit wordt gedreven door steeds hogere verwachtingen van de klant, met gebruik van persoonlijke betrokkenheid, ongeacht het kanaal. Organisaties die dit toepassen krijgen vaak een betere betrokkenheid, wat zich vertaalt in meer aankopen en een hogere customer lifetime value. De kern van een succesvolle multichannel-strategie is het vermogen om de resultaten van campagnes te plannen, te organiseren, en te meten.

Lees het hele artikel van Bruce Swann op Digital Marketing Blog

 

Strategische samenwerking Adobe en Microsoft

Adobe en Microsoft zijn vorig jaar een nauwe samenwerking aangegaan om bedrijven te helpen in hun digitale transformatie naar een ‘Experience Business’. Adobe is hiermee de voorkeurspartner van Microsoft om marketingservices te koppelen aan Dynamics 365 CRM Customer Engagement. Met klanten als Philips, Bibliotheek.nl en Liberty Global laat Adobe zien hoe je een goed ontworpen, persoonlijke en consistente klantervaring kunt leveren die aansluit bij de wensen en verwachtingen van de klant, op ieder moment dat de klant in aanraking komt met het merk. Adobe Experience Cloud maakt hierbij gebruik van de machine learning en kunstmatige intelligentiemogelijkheden van Adobe Sensei. Zo is Adobe Campaign voor het managen van campagnes op web, mobiel en e-mail volledig geïntegreerd met Dynamics 365.

Andere artikelen

CRM en het beheren van de customer lifecycle

CRM en het beheren van de customer lifecycle

...

Hoe Machine Learning CRM automatisch kan verbeteren

Dagelijks zijn er nieuwe ontwikkelingen op het...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.