Adoptie van Microsoft Dynamics CRM

Vele organisaties worstelen hier echter wel mee, hoe krijg ik de gebruikersgroep nu aan de slag met CRM? Het gebruik van een systeem is minstens zo belangrijk als de technologie zelf. Voor de meeste organisatie zijn de voordelen van een CRM-systeem wel bekend echter blijft het gebruik hiervan een uitdaging voor velen. Bij de start van een implementatietraject staat change en adoptie niet als hoogste punt op de agenda.

BusinessBase gaat in gesprek met Aldert Kadijk van Microsoft over zijn ervaring met Change en Adoptie en waarom dit vanuit Microsoft zo belangrijk is. Jeanine Onderwater – gecertificeerd Prosci consultant, ervaringsdeskundige en Change en Adoptie Consultant bij Stern Groep – gaat in op het ADKAR-model. Hoe je binnen enkele dagen een assessment kan doen in zowel een bestaande omgeving als voor aanvang van een implementatie.

Download hier de presentatie van 15 juli 2020

Jeanine Bagga-Onderwater
"Ik vertel je graag meer over dit onderwerp"
Neem contact op met Jeanine.

Meer blogs, factsheets en cases:

 
 
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie