In dit e-Book ontdek je hoe je CRM strategisch kunt inzetten om jouw klanten meer meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.
Download het e-book: CRM als hart van je strategie
Verhoog je leadconversie
Meet en verbeter de klantervaring
Vergroot je inzicht in de klantreis
Verbeter de bediening en ontwikkeling van de klant
Met behulp van cookies kunnen we onze content en advertenties personaliseren, social media integreren en ons online verkeer analyseren. We delen onze kennis over hoe jij onze website gebruikt tevens met onze partners op het gebied van social media, advertenties en analytics. Onze partners combineren die kennis vervolgens met andere informatie die je verstrekt hebt of die zij verzamelden toen je deze diensten voor het laatst gebruikte.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen te maken, advertenties te verzenden of gebruikers te volgen op deze en andere websites voor vergelijkbare marketingdoeleinden.