Klantcontactcenter van GVB live met Microsoft Voice

Vorige week vierden we de livegang van het 𝗸𝗹𝗮𝗻𝘁𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁𝗰𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿 𝘃𝗮𝗻 𝗚𝗩𝗕 met 𝗠𝗶𝗰𝗿𝗼𝘀𝗼𝗳𝘁 𝗩𝗼𝗶𝗰𝗲 voor telefonie binnen hun 𝗗𝘆𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝘀 𝟯𝟲𝟱 𝗢𝗺𝗻𝗶𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 Customer Service! 🎉
Met deze oplossing komt alle communicatie samen in één omgeving, waardoor reizigers via telefonie, e-mail, web en straks ook chat, optimaal worden ondersteund. Trots op deze teamprestatie met dank aan GVB en Microsoft!