2 april, 2024 - 14:00 - 17:00 - De Landgoederij - Bunnik

Transformeer jouw klantcontactcenter met Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Event Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Dinsdagmiddag 2 april 2024 bundelen we de krachten met Microsoft voor een exclusief Customer Service event! Dit evenement staat volledig in het teken van de toepasbaarheid van het alles-in-één Microsoft Omnichannel Customer Service Platform. Zeg vaarwel tegen de complexiteit van verschillende ‘point solutions’ en omarm een geïntegreerde aanpak die jouw klantcontactcenter een boost geeft.

Direct aanmelden

Laat je inspireren door echte klantcases waar onze domeinexpertise en het gebruik van Microsoft Dynamics 365 Customer Service hebben geleid tot innovatieve klantcontactcenteroplossingen, inclusief Voice. Duik dieper in de uitgebreide visie van Microsoft voor klantenservice en klantcontactcenters. Ontdek hoe zij streven naar een geïntegreerde en intelligente benadering van klantinteracties, met innovatieve Data & AI-mogelijkheden die de toekomst van klantenservice vormgeven.

GVB, het openbaarvervoersbedrijf van Amsterdam, neemt je mee in hun reis, hoe zij door de juiste integratie van kanalen (inclusief telefonie) een omnichannel strategie implementeren die leidt tot verbeterde klanttevredenheid en betrokkenheid. Door verschillende communicatie-kanalen, zoals website, sociale media en telefonie, effectief met elkaar te integreren, zorgt GVB ervoor dat klanten straks naadloos kunnen schakelen tussen deze kanalen. Dit zorgt voor een consistente ervaring en maakt het gemakkelijker voor klanten om de gewenste informatie te verkrijgen, wat uiteindelijk leidt tot een positievere ervaring.

Wat kun je verwachten:

✅ Diepgaand Inzicht in One-Platform Customer Service: Ontdek waarom de One-Platform Omnichannel aanpak een gamechanger is en hoe het zich onderscheidt van point-solutions. Krijg een diepgaand inzicht in de strategie die de klantenservice van de toekomst vormgeeft.

✅ Omnichannel Succes met Geïntegreerde Kanalen: Leer hoe de integratie van verschillende kanalen, waaronder chat, telefoon en sociale media, leidt tot Omnichannel succes in klantenservice. Begrijp hoe organisaties profiteren van een naadloze klantervaring over diverse communicatieplatforms.

✅ AI-gedreven Copilot Functionaliteiten: Verken de nieuwste AI-gedreven Copilot functionaliteiten en begrijp hoe deze innovatieve tools klantinteracties verbeteren. Leer hoe Copilot niet alleen klanttevredenheid verhoogt, maar ook de werknemerstevredenheid een boost geeft door het proces te stroomlijnen.

✅ Efficiëntie, Kostenbesparing, Klanttevredenheid: Leer hoe het alles-in-één platform met recente AI-gedreven Copilot-functionaliteiten de efficiëntie vergroot, kosten bespaart en tegelijkertijd een hoger niveau van klanttevredenheid handhaaft. Krijg praktische inzichten om direct te implementeren in jouw klantcontactcenter.

Zorg ervoor dat je erbij bent op 2 april 2024 om deze waardevolle inzichten op te doen, live demonstraties te zien, te netwerken en te ontdekken hoe je de toekomst van jouw klantenservice kunt vormgeven!

Voorlopig Programma:

13:30 – 14:00 uur      Inloop
14:00 – 14:30 uur      Intro & Welkom BusinessBase
14:30 – 15:00 uur      Visie Microsoft Digital Contact Center | Ricardo van Domburg
15:00 – 15:30 uur      Pauze
15:30 – 16:15 uur      Demo topics: One-platform, Data & AI & Omnichannel
16:15 – 16:45 uur      Klantcase GVB | Consistente omnichannel ervaring
17:00 – 18:00 uur      Borrel

Interesse? Meld je hier aan.