Onze kennisbank

Blog

Hey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?

Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen

Lees verder
Blog

Event Marketing, de trends voor 2023

Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch

Lees verder
E-book

Omnichannel klantenservie

Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw

Lees verder
Blog

Ben jij ook wel eens bang 😨?

Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads

Lees verder
Blog

Wave 2 2022

Wave 2 van 2022 brengt weer een tal aan verbeteringen en nieuwe functionaliteit naar het Dynamics

Lees verder
Blog

Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren

In deel 1 van deze blogserie zijn we ingegaan op de mogelijkheden die er zijn om

Lees verder
Blog

Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 1: klantBEELD

Inleiding Als Dynamics 365 Customer Engagement specialist weten wij als geen ander dat een Dynamics 365

Lees verder
Blog

Releasewave 1 2022 Sales

Meer verkopen door inzicht in je klanten? Dynamics 365 Sales geeft sales medewerkers alle tools om

Lees verder
Blog

Release Wave 1 2022: Dynamics Customer Insights

Helaas staan alle nieuwe features in de Release Wave 1 2022 voor Customer Insights nog op

Lees verder
Blog

Verlof aanvragen

Verlof aanvragen? Maar welke verlofdagen moet je nu eerst gebruiken? De vakantieperiodes komen er weer aan

Lees verder
E-book

Performance Management

Bij performance management werken medewerkers en het management samen om de doelstellingen, het loopbaantraject, de ontwikkeling

Lees verder
Blog

Veelbelovende ontwikkelingen voor D365 HR!

Zoals je wellicht al ter ore was gekomen: Dynamics 365 HR zal samengevoegd worden met de

Lees verder