Onze kennisbank

Blog

Welke nieuwe features in Dynamics 365 verhogen je sales?

Ook voor Dynamics 365 Sales presenteert Microsoft een waslijst aan nieuwe features. Maar welke hebben in

Lees verder
Blog

Het is tijd… De hoogste tijd!

Met de nieuwe functionaliteiten in Real Time Marketing die zijn aangekondigd tijdens Release Wave 1 2023

Lees verder
Blog

Welke nieuwe functionaliteiten biedt Dynamics Customer Service?

De release wave van april bevat een flink aantal nieuwe functionaliteiten voor Dynamics Customer Service. Peter

Lees verder
Blog

HR-beleid onderbouwen met feiten en data

In de nieuwe Release Wave van Microsoft 365 krijgt ook Dynamics HR een bescheiden upgrade. Belangrijkste

Lees verder
Blog

Meer doen in minder tijd

Speciaal voor Power Platform heeft Microsoft programmeertaal Power Fx ontwikkeld. Deze ‘low-code’ gaat nu mee in

Lees verder
Blog

Lessen in Marketing Automation

Meest gemaakte fouten in Marketing Automation Bad Automations en vijf dingen die we daarvan kunnen leren

Lees verder
Blog

Hey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?

Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen

Lees verder
Blog

Event Marketing, de trends voor 2023

Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch

Lees verder
E-book

Omnichannel klantenservice

Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw

Lees verder
Blog

Ben jij ook wel eens bang 😨?

Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads

Lees verder
Blog

Wave 2 2022

Wave 2 van 2022 brengt weer een tal aan verbeteringen en nieuwe functionaliteit naar het Dynamics

Lees verder
Blog

Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren

In deel 1 van deze blogserie zijn we ingegaan op de mogelijkheden die er zijn om

Lees verder