Onze kennisbank

Welke nieuwe features in Dynamics 365 verhogen je sales?
Ook voor Dynamics 365 Sales presenteert Microsoft een waslijst aan nieuwe features. Maar welke hebben in…
Lees verderHet is tijd… De hoogste tijd!
Met de nieuwe functionaliteiten in Real Time Marketing die zijn aangekondigd tijdens Release Wave 1 2023…
Lees verderWelke nieuwe functionaliteiten biedt Dynamics Customer Service?
De release wave van april bevat een flink aantal nieuwe functionaliteiten voor Dynamics Customer Service. Peter…
Lees verderHR-beleid onderbouwen met feiten en data
In de nieuwe Release Wave van Microsoft 365 krijgt ook Dynamics HR een bescheiden upgrade. Belangrijkste…
Lees verderMeer doen in minder tijd
Speciaal voor Power Platform heeft Microsoft programmeertaal Power Fx ontwikkeld. Deze ‘low-code’ gaat nu mee in…
Lees verderLessen in Marketing Automation
Meest gemaakte fouten in Marketing Automation Bad Automations en vijf dingen die we daarvan kunnen leren…
Lees verderHey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?
Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen…
Lees verderEvent Marketing, de trends voor 2023
Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch…
Lees verderOmnichannel klantenservice
Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw…
Lees verderBen jij ook wel eens bang 😨?
Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads…
Lees verderWave 2 2022
Wave 2 van 2022 brengt weer een tal aan verbeteringen en nieuwe functionaliteit naar het Dynamics…
Lees verderGegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren
In deel 1 van deze blogserie zijn we ingegaan op de mogelijkheden die er zijn om…
Lees verder