BusinessBase-support ontzorgt je organisatie

BusinessBase heeft de supportafdeling de afgelopen maanden grondig gerenoveerd, met als doel de totale ontzorging van je organisatie. Het gaat erom dat jouw doelen worden gehaald. We maken heldere afspraken en stemmen de diensten af op jouw wensen. We zeggen wat we doen en doen wat we beloven.

BusinessBase heeft nu één loket voor al je vragen. Van gebruikersondersteuning tot extra handjes tijdens je marketingcampagne. En als je wilt, komen we bij je langs. De rol van de traditionele helpdesk heeft zijn langste tijd wel gehad.

Ivo Pas: servicegerichte manager

“Ik vertel je graag meer over betere service.”

Als klant van BusinessBase moet je het gevoel hebben dat je ons overal voor kunt bellen. Wij regelen het voor je.

Ik ben een servicemanager met een achtergrond in softwareontwikkeling. Gestart als developer in de IT verbaas en verwonder ik me steeds weer over hoe weinig servicegericht wij in Nederland zijn. In mijn rol kan en wil ik daar het verschil maken, en echte service bieden.

Ivo Pas
"Ik vertel je graag meer over dit onderwerp"
Neem contact op met Ivo P.

Andere artikelen

Service Management in Dynamics 365 CRM

In deze korte video leert u hoe...

Fenestrae live met de Dynamics 365 Service Portal

Fenestrae levert meer dan 25 jaar wereldwijd document...

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.