CRM 3.0 door procesautomatisering

CRM 3.0 door procesautomatisering In de digitale wereld wilt u een zo compleet mogelijk beeld van uw klant hebben. U wilt uw klant kunnen herkennen via welk kanaal die ook uw organisatie benadert. Daarna wilt u uiteraard deze klant zo snel en efficiënt mogelijk kunnen bedienen. Tevens wilt u uw interne werkprocessen zoveel mogelijk automatiseren, zodat u medewerkers tijd overhouden voor iets, waar het werkelijk omdraait–contact met de klant!

Maar kunt u deze wensen wel realiseren alleen met CRM? Jawel! Door het te integreren met het web en de backoffice. Door alle klantgegevens te bundelen wordt uw CRM een hub van data en een sturingsinstrument voor een klantrelatie. Door alle relevante gegevens te integreren, ontstaat er een 720 graden klantbeeld.   Dynamics CRM als centrale ‘businesshub’ Middels 2 klantcases zal Emo Prins, CEO van Businessbase u demonsteren hoe u uw CRM kunt inrichten op de toekomst. In de 1ste case van een B2B organisatie met een paar duizend klanten) wordt Dynamics CRM gebruikt als een ERP systeem. Deze klant heeft het hele organisatie proces in CRM ingericht.

In de 2de case van een B2C organisatie met enkele honderdduizend klanten vervult Dynamics CRM een functie van een ‘businesshub’ door gebruik te maken van data van 7 verschillende systemen, met als resultaat een veelvoud aan snelheid. Hoe zit het dan met beheer en updates, wordt dat niet te moeilijk en hoe organiseert u de organisatie, met andere woorden hoe komen we zover. Verder in de sessie zal Emo ook uitleggen waarom SCRUM DE methode is om uw CRM 3.0 te beheersen en te updaten.

Customer Success Clinic

Andere artikelen

Reputatie: de echte ‘R’ in CRM

Wanneer we kijken naar de rol van CRM...

CRM investeringen: laag risico, hoog rendement

Geen CRM software gebruiken als klein of middelgroot bedrijf...

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.