Customer Insights in a Day 16 September

Op 16 september vond Customer Insights in a Day plaats bij BusinessBase. De algemene reactie van de deelnemers was dat men het echt leuk vond om hands-on met de materie bezig te zijn en geïnspireerd raakten door de mogelijkheden van het platform. Wil je ook weten waar deze presentatie over ging? Download 'm hieronder.

Achtergrond informatie:

Microsoft brengt vol enthousiasme Dynamics 365 Customer Insights op de markt: een geavanceerde analysetool. Met Customer Insights kan elke organisatie haar klantgegevens samensmelten en beter begrijpen. Hierdoor verkrijg je inzicht in de behoeften van de klant en kun je gepersonaliseerde ervaringen versterken.

Met deze workshop ervaar je vanuit een retailer de kracht van Customer Insights. Tijdens de workshop gebruik je onderdelen van het Microsoft Power Platform waaronder:

  • Dynamics 365 Customer Insights
  • Power Apps
  • Power Automate
  • Power BI
  • Common Data Service

Download hier de presentatie.

Timo Bax
"Ik vertel je graag meer over dit onderwerp"
Neem contact op met Timo.

Andere artikelen

Zoekmachine Marketing met CRM verbinden, hoe doe je dat?

Voor veel bedrijven is het online kanaal een...

Succes begint bij het managen van de klantervaring

Dat ontevreden klanten geld kosten, dat mag geen nieuws...

Meer blogs, factsheets en cases:

 
 
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie