Fenestrae live met de Dynamics 365 Service Portal

Fenestrae levert meer dan 25 jaar wereldwijd documentmanagement en faxsoftware om bedrijfsprocessen te optimaliseren en kosten te verlagen. Vanuit het hoofdkantoor in De Haag en een service locatie in de US bedient Fenestrae 9000 klanten in meer dan 40 landen. Vele Fortune 100 bedrijven in o.a. de gezondheidszorg en financiële dienstverlening maken gebruik van de oplossingen van Fenestrae.

Met Dynamics 365 CRM en de service portal neemt Fenestrae een grote stap in de digitale tranfsformatie om haar klanten snel en gemakkelijk toegang tot verlenen tot de juiste informatie. BusinessBase heeft voor de service afdeling in Atlanta USA de Microsoft Dynamics 365 service portal voor Dynamics 365 CRM ingericht met mogelijkheden voor:

  • Incident, Change, Service Request, Problem Management
  • SLA Management met een timer voor response en oplossingstijden
  • Knowledge Management

BusinessBase helpt bedrijven met de invoering van CRM oplossingen om groei te faciliteren én beheersbaar te houden. Wij hebben een bewezen track record in het succesvol maken van CRM-initiatieven en geloven in een pragmatische Agile implementatie aanpak om klein te beginnen en direct waarde te leveren.

Maurits Hekman
"Ik vertel je graag meer over dit onderwerp"
Neem contact op met Maurits.

Andere artikelen

Microsoft lanceert nieuwe Dynamics CRM 2013 versie

In een recent persbericht heeft Microsoft de nieuwe...

Terugblik Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM

Vorige week donderdag vond 'Optimale Marketing Automation met...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.