Nurture Marketing met Microsoft Dynamics CRM

Converteer leads, close sales en creëer klantentrouw met marketing automation en Microsoft Dynamics CRM

Nurture marketing. Lead nurturing. Drip marketing – je kent deze buzzwoorden vast wel, maar wat zijn nurture programma’s nou precies en wat is de toegevoegde waarde voor sales en marketing. Met dit eBook leer je de effecten van nurture marketing op lead conversie, close ratio’s en klantentrouw met gebruik van marketing automation en Microsoft Dynamics CRM.

  • Informeer prospects over je product of service
  • Ga de dialoog aan met kopers
  • Creëer vertrouwen in je merk
  • Hou je bedrijf top-of-mind
  • Overwin bezwaren tijdens het aankoop proces
  • Verhoog de close ratio

Breng sales en marketing dichter bij elkaar door marketing automation te combineren met Microsoft Dynamics CRM. Download het gratis eBook en lees de succesvolle voorbeelden van nurture programma’s.

Maurits Hekman
"Ik vertel je graag meer over dit onderwerp"
Neem contact op met Maurits.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.