Microsoft Dynamics 365 CRM

De beste basis voor effectieve sales, slimme marketing en betere service.

Microsoft Dynamics 365 CRM: de basis voor sales, marketing en service

Microsoft Dynamics 365 CRM is gericht op het verbeteren van de klantervaring. Door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Customer Insights kun je op het juiste moment de juiste informatie delen met Marketing Automation. Zo kun je je klanten proactief verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view. Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype.

Iedereen kan snel aan de slag met Microsoft Dynamics CRM

BusinessBase biedt als Microsoft Dynamics 365 competence center de strategie, tools en implementatie aanpak om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.

Microsoft Dynamics 365 CRM voor Service
Factsheet

Microsoft Dynamics 365 CRM voor Service

Gebruik Microsoft Dynamics 365 CRM om jouw klanten nóg beter van dienst te zijn. Dankzij case- en contractmanagement, serviceplanning, live chat, workflow gestuurde processen en een Customer Service Portal heeft iedereen binnen jouw organisatie inzicht in de servicehistorie van klanten. 

crm
Microsoft Dynamics CRM voor Marketing
Factsheet

Microsoft Dynamics CRM voor Marketing

Microsoft Dynamics CRM maakt het mogelijk om van elk contactmoment een effectieve marketingkans te maken. Door het klantenbestand te koppelen aan slimme informatiestromen, zoals web bezoek, e-mail correspondentie en social media, kunnen marketingplannen en campagnes effectiever en gerichter worden ingezet. Met meetbare respons en succes. 

crm
Microsoft Dynamics CRM voor Sales
Factsheet

Microsoft Dynamics CRM voor Sales

Microsoft Microsoft Dynamics 365 CRM versterkt organisaties op het gebied van sales door o.a. planningen, leads, accountbeheer en verkoopproductiviteit te verbeteren. Meer inzicht, overzicht en klantkennis verbetert jouw verkoopkracht.

crm

De voordelen van Microsoft Dynamics 365 CRM

  • Snel en eenvoudig inzicht in alle informatie over alle klanten
  • Werkt vanuit MS Outlook, de webbrowser en mobiel
  • Kan overal worden benaderd en verhoogt de productiviteit op alle niveaus
  • Vertrouwde Microsoft look & feel en is daardoor enorm gebruiksvriendelijk
  • Zorgt voor structuur door de geïntegreerde workflow engine
Michael Uenk
"Ik vertel je graag meer over Microsoft Dynamics 365 CRM"
Neem contact op met Michael.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.