Microsoft Dynamics 365 CRM

De beste basis voor effectieve sales, slimme marketing en betere service.

Marktleider in Customer Engagement

Onder de noemer Dynamics 365 heeft Microsoft haar bedrijfsapplicaties getransformeerd tot een samenhangende suite die alle bedrijfsprocessen – van productontwikkeling tot marketing en sales - ondersteunt. Dynamics 365 Customer Engagement verzorgt daarbinnen alle klantgerichte processen, van marketing en sales tot customer service. ‘Mobile First en Cloud First’ uiteraard. De flexibele, modulaire architectuur, integratie met toepassingen als LinkedIn en Office, en de mogelijkheden om flexibel eigen rapportages en apps te ontwikkelen via onder andere PowerBI en PowerApps maakt Dynamics een vanzelfsprekende marktleider in analyses van Gartner en andere analisten. De keuze voor Dynamics is dan ook steeds vaker een gegeven. Waar het vandaag de dag écht om gaat is hoe je optimaal gebruik maakt van deze omvangrijke suite. En hoe je up-to-date blijft met alle innovaties. Dat lukt alleen met een partner die niet enkel Dynamics ondersteunt, maar een die Dynamics ‘in de genen’

Microsoft Dynamics 365 CRM: de basis voor sales, marketing en service

Microsoft Dynamics 365 CRM is gericht op het verbeteren van de klantervaring. Door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Customer Insights kun je op het juiste moment de juiste informatie delen met Marketing Automation. Zo kun je je klanten proactief verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view. Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype.

Microsoft Dynamics 365 CRM in 1 minuut

Iedereen kan snel aan de slag met Microsoft Dynamics CRM

BusinessBase biedt als Microsoft Dynamics 365 competence center de strategie, tools en implementatie aanpak om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.

Microsoft Dynamics 365 CRM voor Service
Factsheet

Microsoft Dynamics 365 CRM voor Service

Gebruik Microsoft Dynamics 365 CRM om jouw klanten nóg beter van dienst te zijn. Dankzij case- en contractmanagement, serviceplanning, live chat, workflow gestuurde processen en een Customer Service Portal heeft iedereen binnen jouw organisatie inzicht in de servicehistorie van klanten. 

crm
Microsoft Dynamics CRM voor Marketing
Factsheet

Microsoft Dynamics CRM voor Marketing

Microsoft Dynamics CRM maakt het mogelijk om van elk contactmoment een effectieve marketingkans te maken. Door het klantenbestand te koppelen aan slimme informatiestromen, zoals web bezoek, e-mail correspondentie en social media, kunnen marketingplannen en campagnes effectiever en gerichter worden ingezet. Met meetbare respons en succes. 

crm
Microsoft Dynamics CRM voor Sales
Factsheet

Microsoft Dynamics CRM voor Sales

Microsoft Microsoft Dynamics 365 CRM versterkt organisaties op het gebied van sales door o.a. planningen, leads, accountbeheer en verkoopproductiviteit te verbeteren. Meer inzicht, overzicht en klantkennis verbetert jouw verkoopkracht.

crm

De voordelen van Microsoft Dynamics 365 CRM

  • Snel en eenvoudig inzicht in alle informatie over alle klanten
  • Werkt vanuit MS Outlook, de webbrowser en mobiel
  • Kan overal worden benaderd en verhoogt de productiviteit op alle niveaus
  • Vertrouwde Microsoft look & feel en is daardoor enorm gebruiksvriendelijk
  • Zorgt voor structuur door de geïntegreerde workflow engine
Martijn Vosmeer
"Ik vertel je graag meer over Microsoft Dynamics 365 CRM"
Neem contact op met Martijn.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.